۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۹

وزیر کشور:

تمام ظرفیت ها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات به‌کار گیری شود

تمام ظرفیت ها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات به‌کار گیری شود

اراک- وزیر کشور گفت: انتخابات یکی از مهمترین رویدادهای امسال است که انتظار می رود تمام ظرفیت ها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات به کارگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: با توجه به اینکه صنایع نقش برجسته ای در اقتصاد کشور دارند از این رو برای رفع مشکلات این حوزه باید تدابیر ویژه ای اندیشیده شود.

وی افزود: مباحثی همچون رفع آسیب‌های اجتماعی، مسائل مربوط به اتباع، تکمیل طرح‌های عمرانی در اولویت اقدامات دولت قرار دارد و در راستای رفع آنها از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

وزیر کشور عنوان کرد: موضوع واردات مترو در کشور مربوط به قرار داد فاینانس است که در سال ۹۷ منعقد شده بود و هم اکنون دنبال می‌شود در این راستا یکی از برنامه‌های دولت این است که چه میزان از این قراردادها قابل انتقال به داخل است که با جدیت دنبال می‌شود.

وحیدی برگزاری انتخابات را از دیگر رویدادهای مهم کشور در سال جاری عنوان کرد و گفت: تمام ظرفیت‌ها در راستای افزایش مشارکت مردم در این امر خطیر به کار گرفته شود و امیدواریم مردم با حضور خود در انتخابات بار دیگر حماسه بیافرینند.

وی با اشاره به اینکه رویدادهای مهم دیگری توسط نظام و دولت در حال انجام است، گفت: این مهم باید به سمع و نظر عموم مردم رسانده شود چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، معاندان و کینه ورزان علاقه‌ای ندارند که دستاوردها و اقدامات دولت برای مردم محسوس باشد.

وزیر کشور گفت: دشمن در تلاش است که مردم را نسبت به واقعیات ناامید کنند و اجازه ندهند واقعیات آنچنان که وجود دارد منعکس شود.

وحیدی تاکید کرد: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری نباید اجازه دهیم مشکلات اقتصادی بر سایر مسائل کشور سایه افکند از این رو با انعکاس خدمات دولت باید مانع توطئه‌های دشمن باشیم و زمینه را برای حضور گسترده مردم در انتخابات فراهم کنیم.

کد خبر 5922471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha