۵ آبان ۱۴۰۲، ۱:۱۷

دبیرکل رویداد توان:

استفاده از ظرفیت مردمی اولویت رویداد «ایران به توان ما» است

استفاده از ظرفیت مردمی اولویت رویداد «ایران به توان ما» است

سنندج- دبیرکل رویداد ایران به توان ما با اشاره به اینکه مردم کردستان توانمندی‌های ویژه‌ای دارند، گفت: استفاده جدی از ظرفیت مردمی اولویت ما است.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق مفرد عصر پنج‌شنبه در آئین اختتامیه «رویداد ایران به توان ما» که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: استفاده جدی از ظرفیت مردمی اولویت ما است و از ابتدای انقلاب نیز متولی امور مردم هستند.

دبیر شورای عالی جهاد سازندگی کشور با اشاره به اینکه به بهانه سفر رئیس جمهور این رویداد شکل گرفت، افزود: نباید از ظرفیت مجموعه مردمی به شکل ویترینی استفاده شود.

دبیرکل رویداد توان اعلام کرد: کار برای مردم است و حضرت امام در ابتدای شکل‌گیری جهاد سازندگی بر تلاش مردم برای آبادانی کشور تاکید داشته است.

مفرد بیان کرد: دستیار مردمی استان کردستان نیازهای فعالین مردمی استان را پیگیری می‌کنند و در طرح‌های زیربنایی و طرح‌هایی که منجر به اشتغال و تولید شود مشارکت خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم کردستان توانمندی‌های ویژه‌ای دارند، تصریح کرد: مردم کردستان شهید داده‌اند و هم در مشکلات مختلف پای کار بوده‌اند و باید فعالان مردمی شبکه منسجمی به‌عنوان بازوی توانمند در کنار مسئولان قرار گیرند تا زمینه پیشرفت استان فراهم شود.

عضو شورای عالی جهاد سازندگی اضافه کرد: ادبیات رئیس جمهور به گونه‌ای است که بیان می‌کنند کار را باید به مردم سپارد و دولت و مسئولان باید خود را خادم مردم بدانند.

مفرد اضافه کرد: نکاتی که در رویداد توان در کردستان توسط فعالان مردمی مطرح شد از سوی دبیرخانه مرکزی پیگیری و بررسی خواهد شد.

مردوخی دبیر کارگروه‌های «ایران به توان ما» به کارگروه‌های تشکیل شده در این رویداد پرداخت و گفت: کارگروه اقتصادی و زیربنایی فرهنگی در این رویداد با بررسی مشکلات استان تشکیل و مشکلات حوزه کشاورزی، معادن، مجموعه‌های ورزشی، مشکلات حاشیه شهرها، آسفالت راه‌های روستایی مطرح شد.

وی افزود: تشکیل کارگروه فرهنگی- اجتماعی، بررسی وضعیت گروه جهادی برای اردوهای جهادی در راستای رویداد ایران به توان ما با حضور مجموعه‌های مردمی از شهرهای استان برگزار شد که مشکلات و چالش‌های شهرهای استان در این کارگروه‌ها مطرح شد.

وی تصریح کرد: به هم‌رسانی، از ویژگی‌های این رویداد است که باید در استان کردستان شکل بگیرد.

کد خبر 5922584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha