۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۵۵

فرزند یکی از شهدای اخیر غزه:

جنایات صهیونیست ها برای پنهان کردن نتایج عملیات طوفان الاقصی است

جنایات صهیونیست ها برای پنهان کردن نتایج عملیات طوفان الاقصی است

قم- فرزند یکی از شهدای اخیر غزه گفت:کشتار وحشیانه ای که علیه مردم غزه صورت می گیرد تلاشی برای پنهان کردن نتایج عملیات طوفان الاقصی است و نباید روایت این عملیات بین این جنایات گم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صالح از دانشجویان فلسطینی مقیم قم که در روزهای گذشته پدر خود را در حملات رژیم اشغالگر قدس از دست داد، ظهر جمعه در نشست تخصصی مهدویت در عرصه بین الملل که با محوریت آزادسازی فلسطین و عملیات طوفان الاقصی در سالن همایش مدرسه معصومیه قم برگزار شد اظهار داشت:

از جامعه‌ای آمده ام که در تفکرات آنان فرهنگ مهدویت وجود دارد و مردم به این امر اعتقاد دارند که در آخرالزمان فردی به اسم مهدی (عج) ظهور خواهد کرد.

این فعال دانشجویی فلسطینی گفت: تخصصی که تشیع در زمینه مهدویت دارد در بین اهل سنت نیست و به همین دلیل امید به آمدن امام زمان (عج) در جامعه ما اندک است.

وی با بیان اینکه صبر امروز ملت فلسطین ناشی از ارتباط عمیق با قرآن است افزود: امروز مردمان فلسطین وقتی فرزند خود را زیر بمباران وحشیانه رژیم اشغالگر قدس از دست می‌دهند می‌گوید حسبیا الله و نعم الوکیل.

وی عنوان داشت: موضوع مهدویت با پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر مورد توجه قرار گرفت و این روزها نیز مجاهدان فلسطینی توانستند شرایطی ایجاد کنند که امید به ظهور بیشتر شود.

صالح ابراز داشت: اتفاقی که امروز در غزه در حال رخ دادن است و کشتار وحشیانه علیه مردم غیر نظامی صورت می‌گیرد تلاشی برای پنهان کردن نتایج عملیات طوفان الاقصی است و نباید روایت این عملیات بین این جنایات گم شود و آن روز بسیار عظیم بود.

وی ابراز داشت: غزه را به عنوان ضعیف‌ترین عنصر جبهه مقاومت می‌دانستند، اما مجاهدان غزه توانستند این عملیات سنگین را در شرایطی که امکانات بسیاری از سوی اسراییلی‌ها وجود دارد و بر همه منطقه غزه تسلط اطلاعاتی و امنیتی دارند اجرایی کنند.

فعال دانشجویی فلسطینی ادامه داد: گفته می‌شود این عملیات طی دو سال برنامه ریزی شده بود و با وجود همه امکانات و توان اطلاعاتی و جاسوسی‌های اسراییل این عملیات پیروزمندانه محقق شد.

وی با بیان اینکه نبرد عملیات طوفان الاقصی برای هیچکس باور پذیر نیست عنوان داشت: امروز در اسراییل لشکری برای نابودی غزه وجود دارد که در این عملیات غافلگیرانه همه نقشه‌های آنان خنثی شد.

کد خبر 5923133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ولی شیبانیان IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
      0 0
      باید در همین جنگ تکلیف کشور فلسطین با پایتختی قدس توسط سازمان ملل به رأی گذاشته شود و ضمن ابلاغ و عملی برای همیشه حل گردد
    • سلار IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
      1 0
      ادامه اگه راست میگید حماس واقعاً قهرمان هستش از داخل شهر بیرون بیایند و مردم بی گناه و خصوصاً بچه ها و زنان و پیران را سپر انسانی نکنند و بیایند برای خودشان در بیرون از شهر منطقه عملیاتی مشخص مثل پایگاه و یا پادگانی تعیین کنند و از آنجا عملیات خودشان را انجام بدهند چرا رفتن قائم شدن داخل مردم بی
    • سلار IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
      0 0
      ادامه و از آنجا عملیات خودشان را انجام بدهند چرا رفتن قائم شدن داخل مردم بی گناه و بی پناه و اسرائیل برای انتقام آنجا را بکوبد و فاجعه انسانی درست شود و واقعاً اگر مرد هستید چرا رفتید عین بزدلا قایم شدید داخل زن و پچه ها و اونها را به کشتن می دهید اگر مرد هستید بیائید با اسرائیل رو در رو به جنگید