۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۷

روابط عمومی در کنار نقاط قوت ضعف‌ها را نیز اطلاع رسانی کند

روابط عمومی در کنار نقاط قوت ضعف‌ها را نیز اطلاع رسانی کند

شهرکرد_رئیس شورای اسلامی بخش زاینده رود گفت: روابط عمومی‌ها باید نقاط ضعف و قوت اطلاع رسانی و زمینه انتقادهای سازنده را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیمردان مردانی نماینده روابط عمومی‌های شوراهای اسلامی شهرستان سامان و رئیس شورای اسلامی بخش زاینده رود صبح پنج شنبه در همایش روابط عمومی شوراهای اسلامی پایه و فرادست با اشاره به ساماندهی روابط عمومی شوراهای اسلامی گفت: ارائه اطلاعات، برنامه‌ها و عملکردها و دسته بندی آنها باید دوجانبه باشد و اطلاع رسانی عملکردها و فعالیت‌های شوراهای اسلامی در سطوح مختلف علاوه بر ارائه و انعکاس نقاط مثبت، عدم فعالیت‌ها و همراهی‌ها را نیز اطلاع رسانی کنند و صرفاً اطلاع رسانی با زمینه انتقادهای مفید و بدون از مسائل انحراف کننده و حساس سازی نیز مطرح شود.

وی با اشاره به اینکه جامعه شورایی پیگیر فعالیت‌ها و اقدامات خود می‌باشد بیان داشت: جامعه شورایی باید انعکاس دهنده مسائل، مشکلات، موانع و برنامه‌ها نیز باشند.

مردانی بیان داشت: بعضاً مشاهده می‌شود مدیران دستگاه‌های اجرایی قول و وعد هایی مبنی بر رفع مشکلات به شوراها می‌دهند که همان موضوع توسط شورا در سطح منطقه اطلاع رسانی می‌شود اما چندی بعد مردم با عدم رفع مشکل مواجه شده و از شورای اسلامی شهر یا روستا گلایه مند می‌شوند لذا اطلاع رسانی وعده‌های پوچ نیز توسط روابط عمومی انجام شود.

ویترین ادارات و شوراهای اسلامی روابط عمومی آن است

عبدالواحد رئیسی نماینده روابط عمومی‌های شوراهای اسلامی شهرستان بروجن و عضو شورای اسلامی شهر فرادنبه در همایش روابط عمومی شوراهای اسلامی پایه و فرادست با اشاره به اینکه خدمات نظام باید اطلاع رسانی شود گفت: روابط عمومی شوراهای اسلامی در واقع فریاد مردم هستند.

وی افزود: مسئولان در مقابل انتقادات و پیشنهادات مطرح شده توسط روابط عمومی‌ها تاب آوری داشته باشند چرا که روابط عمومی‌ها فریادگر خواسته‌های کل جامعه هستند و می‌بایست واقعیت‌ها را بیان کنند.

رئیسی خاطر نشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی ادبیات نگارش خبر، روش‌های سایبری و گزارش نویسی به روابط عمومی و تعامل با سایر ادارات و سمن‌ها از ضروریات است.

نقش روابط عمومی‌ها در بین مردم بسیار مهم است

جواد هاشمی نماینده روابط عمومی‌های شوراهای اسلامی شهرستان بن و عضو شورای اسلامی شهر بن در همایش روابط عمومی شوراهای اسلامی پایه و فرادست گفت: روابط عمومی‌ها به سان افسران جنگ نرم می‌باشند که باید فضا را به سمتی هدایت که مسئولین و مردم رضایت داشته باشند.

وی با اشاره به نقش اطلاع رسانی در اعلام جنایات بزرگ اسرائیل در غزه خاطر نشان کرد: روابط عمومی در نقش افرینی و در صحنه بودن مردم نقش مهمی را ایفا می‌کند، چرا که با اعلام برنامه‌های مردم سازی به صورت بروشور، کتاب و فضای مجازی در این مهم نقش داشته باشند.

هاشمی افزود: ایجاد گروه‌های فعال و سایت‌های خبری در راستای جهاد تبیین و همچنین رفع مشکلات مالی در تأمین تجهیزات روابط عمومی‌ها از ضروریات است.

کد خبر 5928362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha