۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴

خطیب جمعه خمین:

بستن شریان های اقتصادی مهمترین ضربه به رژیم پوشالی صهیونیسم است

بستن شریان های اقتصادی مهمترین ضربه به رژیم پوشالی صهیونیسم است

خمین- خطیب جمعه خمین گفت: مسدود کردن شریان های اقتصادی، ارزاق و نفت مهمترین ضربه به رژیم پوشالی صهیونیسم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه خمین اظهار داشت: جبهه باطل بی‌ریشه است و با وابستگی به دیگری میدان‌داری می‌کند و استکبار جهانی بر این باور است می‌تواند رژیم صهیونیستی را سر پا نگه دارد در حالی که ستون فقرات این رژیم شکسته و نابود این میدان است.

وی تاکید کرد: طوفان الاقصی در سرزمین‌های اشغالی یکی از عرصه‌های جنگ حق و باطل و مسئله فلسطین از موارد عطف تاریخی برای جدایی حق و باطل است.

امام جمعه خمین با بیان اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، افزود: دانشجویان خط امام توانستند لانه فساد را فتح کنند و به طور حتم با هوشیاری تمام ملت‌ها این لانه‌های جاسوسی در سراسر دنیا شناسایی می‌شوند.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: جبهه حق با سه لایه مردم، محور مقاومت و کشورهای اسلامی و آزادگان جهان در مقابل رژیم نسل کش صهیونیستی ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه در جبهه حق، جمعیتی بدون امکانات ۷۵ سال زیر حملات رژیم صهیونیستی قرار دارند، گفت: شهید سلیمانی محور مقاومت را با ایمان و معنویت خود و دست رزمندگان را با سلاح پر کرد و رژیم صهیونیستی جرأت نمی‌کند در مقابل لبنان قرار گیرد.

خطیب جمعه خمین اضافه کرد: بستن شریان‌های اقتصادی، ارزاق و نفت، مهمترین ضربه به رژیم پوشالی صهیونیستی است و این رژیم به دنبال ثمر بخشی خشونت است و حکام عرب که بر مردم متکی نیستند، از عدم حمایت رژیم صهیونیستی می‌ترسند.

وی گفت: حزب الله قهرمان توانسته شهرک نشینان را آواره کرده، دیوار مرزی این رژیم را بی‌اثر کند و سامانه‌های پدافندی آنها را از کار بیندازد و امنیت فرماندهان صهیونیستی را بر هم زده است.

کد خبر 5929119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha