۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۵۹

معاون سیاسی استاندار کردستان:

سمن‌ها روی آسیب‌های اجتماعی کار علمی و عملی انجام دهند

سمن‌ها روی آسیب‌های اجتماعی کار علمی و عملی انجام دهند

سنندج- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: سمن‌ها باید روی آسیب‌های اجتماعی کارهای علمی و عملی انجام دهند و مسئولان نیز از آنها حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رمضانی عصر دوشنبه در کارگاه منطقه‌ای سمن‌های شمال‌غرب کشور به میزبانی سنندج با بیان اینکه ایده پردازی‌ها باید جامعه پذیر باشد، اظهار کرد: در حوزه اقدامات فرهنگی کارهای بسیار خوبی شروع شده اما چون در غالب شبکه نیامده کسی آن را مرور نمی‌کند، لذا باید به این مهم توجه ویژه شود.

رمضانی با اشاره به اینکه طبق گزارشات رسیده و بررسی‌های به عمل آمده، اقدامات بسیار خوبی در سطح استان و کشور در حوزه کاهش آسیب‌ها و اقدامات فرهنگی به خصوص در مناطق حاشیه شروع شده است، ادامه داد: ما نیز به سازمان‌های مردم نهاد به عنوان رابط میان دولت و مردم نگاه می‌کنیم و اعتقاد داریم که نقش سمن‌ها در پیشبرد اهداف بسیار چشم گیر است.

وی با اظهار خرسندی گفت: بسیار مفتخر و خوشحالم که در این کارگاه حضور دارم و ما این آمادگی را داریم که این کارگاه در مراحل بعدی با حضور استان‌های بیشتری در کشور برگزار شود.

رمضانی گفت: کردستان این پتانسیل را دارد که به استان پایلوت در برگزاری کارگاه‌های اینچنین در کشور به ثبت برسد.

وی در ادامه به ظرفیت علمی بالای استان کردستان و سایر استان‌ها بخصوص قشر جوان و نوجوان و علاقمند به مسائل اجتماعی گریزی زد و گفت: ما حاضریم کار علمی و آموزشی را در استان کردستان استارت بزنیم و یک آسیب اجتماعی را نشانه گذاری کرده و بر روی آن کارهای عملی و علمی انجام شود لذا سمن‌ها در اجرای آن نقش پر رنگی خواهند داشت و مسئولان نیز موظف به حمایت از آن هستند.

رمضانی تصریح کرد: امیدواریم که این کارگاه منشأ خیر و برکت برای مردم باشد و انتظار داریم گزارش نهایی آن به این معاونت ارسال شود و خلاهای احتمالی آن با کار کارشناسی رفع شود و همچنین بازخورد آن را نیز مشاهده نمائیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: انتظار داریم سمن‌ها و جوانان این طرح‌ها از نظر تئوری و علمی و همچنین مسئولان نیز به‌صورت مدیریتی آن را حمایت کنند.

رمضانی اضافه کرد: باید از تجربه استان‌های موفق بخصوص در حوزه پرداختن به مسائل و آسیب زدایی از مناطق حاشیه استفاده نمود تا استان کردستان از این حیث سرآمد در کشور باشد.

کارگاه منطقه‌ای سمن‌های سطح دو و سه شمالغرب کشور با حضور استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل زنجان، گیلان و کردستان، با موضوع تیم سازی، شبکه سازی، برنامه‌سازی و برندسازی با میزبانی استان کردستان در باشگاه فرهنگیان سنندج، برگزار شد.

کد خبر 5932183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha