۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴

فرماندار بیله‌سوار خبر داد؛

موفقیت مساجد شهرستان بیله‌سوار در گرو همدلی تشکل‌های فرهنگی

موفقیت مساجد شهرستان بیله‌سوار در گرو همدلی تشکل‌های فرهنگی

بیله‌سوار- فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: رمز موفقیت مساجد شهرستان بیله‌سوار در گرو همدلی تشکل‌های فرهنگی از جمله کانون‌های مساجد است

به گزارش خبرنگار مهر، صاحبعلی اصغری پیش از ظهر چهارشنبه در آئین تجلیل از گروه‌های سرود کانون فرهنگی، هنری علمداران ولایت و کانون فرهنگی، هنری شهید ولی کیانی در بیله‌سوار اظهار کرد: رمز موفقیت مساجد شهرستان بیله‌سوار در گرو همدلی تشکل‌های فرهنگی از جمله کانون‌های مساجد است و امروز شاهد رونق بیش از پیش مساجد در این شهرستان هستیم.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های گسترده‌ای از سوی بچه‌های مسجد در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد شهرستان بیله‌سوار شاهد هستیم که این مسأله موجب فعال‌سازی مساجد و احیای کارکردهای آن می‌شود.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار از فعالیت‌های موفقیت‌آمیز گروه سرود کانون‌های مساجد شهرستان بیله‌سوار تشکر کرد و گفت: هنر سرود و تئاتر همیشه برای نوجوانان و جوانان جذابیت‌های خاص داشته و امیدواریم با اتکا به این هنر بتوانیم در جذب نوجوانان و جوانان به مساجد کوشا باشیم.

اصغری افزود: هنر بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و شاهد نشر آرمان‌های انقلاب در بین نوجوانان و جوانان هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: رمز موفقیت مساجد شهرستان بیله‌سوار در گرو همدلی تشکل‌های فرهنگی از جمله کانون‌های مساجد است و امروز شاهد رونق بیش از پیش مساجد در این شهرستان هستیم.

اصغری اضافه کرد: فعالیت فرهنگی و هنری در مساجد همیشه زمینه جذب نوجوانان و جوانان را فراهم کرده و برگزاری دوره‌های تربیتی موجب پرورش جوانان مدیر، متعهد و متخصص برای آینده کشور را تضمین می‌کند.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار یادآور شد: حضور گروه‌های سرود و هنری کانون‌های مساجد در کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید شهرستان بیله‌سوار و استان اردبیل بسیار تأثیرگذار بود.

کد خبر 5933615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha