۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۲۸

شهردار اردبیل خبر داد؛

اهتمام ویژه شهرداری اردبیل برای توسعه مجموعه گردشگری «شورابیل»

اهتمام ویژه شهرداری اردبیل برای توسعه مجموعه گردشگری «شورابیل»

اردبیل- شهردار اردبیل گفت: توسعه مجموعه گردشگری «شورابیل» همواره در اولویت برنامه کاری شهرداری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود صفری بعد از ظهر چهارشنبه در جریان بازدید از نصب چمن مصنوعی دور دریاچه شورابیل، با بیان اینکه توسعه مجموعه گردشگری «شورابیل» همواره در اولویت برنامه کاری شهرداری قرار دارد، اظهار کرد: چمن مصنوعی جدید در مسیر پیاده‌روی رینگ سلامت شورابیل با هدف ارتقا سلامت شهروندان و توسعه ورزش همگانی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ایجاد زمینه‌های نشاط اجتماعی از اولویت‌های شهرداری است، گفت: طول مسیر پیاده‌روی دور دریاچه شورابیل ۷ کیلومتر است که سال گذشته ۲ کیلومتر از آن با ۳ میلیارد تومان اعتبار نوسازی شد.

شهردار اردبیل بیان کرد: با توجه به رویکرد سلامت محور نوسازی ۵ کیلومتر دیگر با اعتباری حدود ۱۵ میلیارد تومان آغاز شده و ظرف مدت یک‌ماه به اتمام خواهد رسید.

صفری خاطرنشان کرد: همچنین در این مجموعه، پارک ۴ هکتاری خانواده با اعتباری حدود بر ۲۰ میلیارد تومان مجهز به سایت بازی‌های توپ و تور شامل زمین فوتسال، بسکتبال، والیبال، بدمینتون، هندبال و تنیس و سایت هوش و تمرکز شامل شطرنج، منچ و تنیس روی میز آماده شده و در روزهای آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: کمپ چادر، پارکینگ خودرو، نصب اِلمان خانواده، ایجاد آلاچیق و کباب پزهای ایستاده جهت استفاده شهروندان و مسافران نیز در این پارک تعبیه شده‌است.

کد خبر 5933972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha