۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۵۷

عضو شورای اسلامی شهرستان فارسان:

مردم بابا حیدر و جونقان از بی‌آبی رنج می‌برند

مردم بابا حیدر و جونقان از بی‌آبی رنج می‌برند

شهرکرد_عضو شورای اسلامی شهرستان فارسان گفت: در شهر باباحیدر و جونقان مردم از بی آبی رنج می‌برند و این خود منجر به معضل اجتماعی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر امینی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در قانون نامی برای روابط عمومی شوراهای اسلامی مشخص نکرده اند که این خود معضلی است چرا که شوراهای اسلامی در انتقال مطالبات مردمی به مسئولین نقش اول را دارند.

وی تصریح کرد: بنده فعال محیط زیست می‌باشم که در تشریح مسائل و مشکلات آبی استان همیشه پیش قدم بوده ام که متأسفانه مسئولین پذیرای انتقاد من نیستند.

امینی راستابی خاطر نشان کرد: شوراهای اسلامی بدون دریافت حقوق و حق الزحمه مشغول خدمت به نظام هستند و به جهت اخلاق مندی و تعهدی که به رهبر انقلاب داشته بار سنگین بی توجهی‌ها را تحمل می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهرستان فارسان گفت: از مسئولین استان خواستاریم در همایش‌های مربوط به معضلات آبی استان همراه مردم باشند و درجلسات حضور یابند چرا که آبی که از استان ما خارج می‌شود حق مردم مظلوم می‌باشد و در شهر باباحیدر و جونقان مردم از بی آبی رنج می‌برند و این خود منجر به معضل اجتماعی شده است.

وی در پایان افزود: انتظار است مسئولین استان در انتصابات علی الخصوص انتخاب فرمانداران از نظرات جامعه شورایی نیز استفاده کنند.

کد خبر 5934394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha