۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴

امام جمعه موقت اهرم:

دولت برای مهار تورم و تحقق عدالت اجتماعی تلاش کند

دولت برای مهار تورم و تحقق عدالت اجتماعی تلاش کند

بوشهر- امام جمعه موقت اهرم گفت: دولت برای حل مشکلات مهم و اساسی از جمله مهار تورم و تحقق عدالت اجتماعی تلاش کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی جمالی در نماز جمعه اهرم با اشاره هجوم وحشیانه همه جانبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه اظهار داشت: مهمترین مسئله‌ای که با آن مواجه هستیم مسئله فلسطین است.

وی اضافه کرد: این مسئله دو رو دارد؛ یک روی آن هجوم وحشیانه همه جانبه قومی وحشی با حمایت آمریکا به مردم مظلوم فلسطین است که حتی حیوان هم وقتی حمله می‌کند حدی نگه می‌دارد اما اینها به بیمارستان‌ها و آمبولانس‌ها هم حمله می‌کنند و زنان و کودکان بی دفاع را قبل عام می‌کنند.

امام جمعه موقت اهرم افزود: این لکه ننگی است که هرگز بر پیشانی غرب پاک نخواهد شد و نشان می‌دهد که شعارهای انسان‌دوستانه زن، زندگی و آزادی دروغی و فریبی بیش نیست.

وی ادامه داد: اینها با دروغ و سلطه رسانه‌ای رژیم صهیونیستی را رژیمی شکست نا پذیر و نفوذ ناپذیر معرف کرده بودند و با این دروغ یهودیان را از جاهای دیگر به فلسطین اشغالی کشاندند اما الان برای همان روشن شده که این‌طور نیست و فلسطینیان شجاع و مؤمن با حداقل امکانات خواب را از چشمان آنان ربودند.

جمالی خاطرنشان کرد: حمله طوفان اقصی یک شکست سنگین و حیثیتی و هویتی برای رژی صهیونیستی و یک پیروزی بزرگ برای مردم فلسطین است که همین حالا هم تحقق یافته است ما شاهد مهاجرت معکوس به فلسطین اشغالی خواهیم بود، البته قطعاً و طبق سنت و وعده الهی مردم فلسطین به پیروزی نهایی هم خواهند رسید.

امام جمعه موقت اهرم یاد آور شد: طبعاً دولت‌های کشورهای اسلامی نیز باید به خود بیایند و ترس را کنار بگذارند، امروز هرکسی از مردم فلسطین دفاع نکند در صف قابیلیان است و در خون آنها با رژیم صهیونیستی شریک است.

وی تصریح کرد: امروز روز جهانی علم در خدمت توسعه و صلح است. در غرب علم در خدمت استعمار بوده است سابقه در بمباران هسته‌ای ژاپن و الان در بمباران غزه همین را می ببینم.

جمالی بیان کرد: با ظهور انقلاب اسلامی و در آیت حضرت امام خمینی ره و مقام معظم رهبری در فاصله کوتاه ۴۰ ساله پیشرفت‌های عظیمی داشته ایم.

امام جمعه موقت اهرم ادامه داد: در دولت سیزدهم با تلاش همه جانبه پیشرفت‌های خوبی به وجود آمده است، با عضویت ایران در بریکس و شانگهای آن هم با دیپلماسی عزت مندانه و میدانی و همچنینی افزایش صادرات قدم‌های بسیار خوبی برداشته شده است، البته دشمن با تبلیغات رسانه‌ای و استفاده ابزاری از کارگزارانش در داخل می‌خواهد که مردم این پیشرفت‌های را نبینند و نسبت به آینده ناامید باشند.

وی یاد آور شد: مسئولان باید به طور جد در فکر علاج ۲ مشکل اساسی باشند، یکی تورم و دیگر عدالت اجتماعی، تورم طبق آمار نسبت به قبل بهتر شده ولی همچنان فشارزاست.

امام جمعه موقت اهرم تاکید کرد: شکاف طبقاتی و اینکه برخی مشاغل در آمد نجومی دارند که خیلی از آنها هم مالیات پرداخت نمی‌کنند و بسیاری از مشاغل با حداقل حقوق کارمندی زندگی می‌کنند نیز نیاز به برنامه و طرحی دقیق دارد.

کد خبر 5935115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha