۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۳۴

اسلامی در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی:

شنبه آخرین مهلت ثبت‌نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری است

شنبه آخرین مهلت ثبت‌نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری است

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: فردا آخرین مهلت ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری است و این زمان تمدید نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی درباره آخرین وضعیت ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: امروز جمعه (۱۹ آبان ماه) ۶۶ نفر داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری در فرمانداری‌های مراکز استان و ستاد انتخابات کشور حضور یافتند و ثبت نام خود را نهایی کردند.

وی بیان کرد: در مجموع و با گذشت ۶ روز از ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ۲۸۷ نفر داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری شدند که بر اساس آمار ۶۱ درصد از این داوطلبان سابقه حضور و داوطلبی در انتخابات قبلی را دارند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: ۳۹ درصد برای نخستین بار است که در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام می‌کنند و ۵۴ نفر از مجموع داوطلبان عضو مجلس خبرگان رهبری هستند و سابقه ایثارگری دارند.

اسلامی ادامه داد: فردا روز پایانی است و داوطلبان فرصت دارند از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ در ستاد انتخابات کشور و فرمانداری‌های مراکز استان با داشتن اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، دو قطعه عکس و تکمیل پرسشنامه و اصل مدرک تحصیلی سطح ۴ حوزه ثبت نام خود را نهایی کنند.

وی اظهار داشت: بر اساس قانون، این مدت تمدید نخواهد شد و امیدواریم که داوطلبان مدیریت زمان کنند، چرا که فردا روز پایانی است و ما پذیرای ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری هستیم.

کد خبر 5935260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha