قطع ارتباط میان بیمارستان‌ها و نیروهای امدادرسان در غزه

قطع ارتباط میان بیمارستان‌ها و نیروهای امدادرسان در غزه

قطع ارتباط میان بیمارستان‌ها با نیروهای امدادرسان از روش‌های پلید اشغالگران صهیونیست برای ایجاد خلل در مسیر امدادرسانی و انتشار اخبار جنایات آنها به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «خلیل الدقران» سخنگوی بیمارستان شهدا الاقصی در غزه تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی تمام راه‌های ارتباطی میان بیمارستان‌ها و کادرهای امدادرسان را قطع کرده است.

وی در ادامه افزود که ۲ راننده خودروهای امدادرسان خلال فعالیتشان برای رساندن مجروحان به بیمارستان و با وجود هماهنگی‌های به عمل آمده با صلیب سرخ بازداشت شدند.

رسانه‌های فلسطینی نیز گزارش دادند که راه‌های ارتباطی با خبرنگاران مستقر در داخل بیمارستان الشفای غزه قطع شده است.

شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی قبل مناطق نزدیک به بیمارستان اندونزی واقع در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که اشغالگران صهیونیست مانع ورود خودروهای امدادرسان به منطقه العباس نزدیک بیمارستان الشفا و محله النصر می‌شوند.

مسئولان امدادرسان اعلام کرده اند که به دلیل شدت حملات جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی نمی‌توانند وارد منطقه وادی غزه شوند.

این در حالی است که منابع فلسطینی شب گذشته گزارش دادند که جنگنده‌های این رژیم در حملاتی جنون‌آمیز بمب‌های ممنوعه فسفری و منور بر فراز نوار غزه شلیک کرده و مناطق نزدیک به بیمارستان الشفا را بمباران کردند.

کد خبر 5935424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha