۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۸:۳۲

مسوول بنیاد ملی نوجوان استان مرکزی:

نخستین اجلاسیه استانی بهشت مرکزی برگزار شد

نخستین اجلاسیه استانی بهشت مرکزی برگزار شد

اراک- مسوول بنیاد ملی نوجوان مرکزی گفت: نخستین اجلاسیه استانی بهشت مرکزی با حضور تشکل های فعال تربیتی حوزه دختران از سراسر استان در بیت امام خمینی (ره) برگزار شد.

خدیجه فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نخستین اجلاسیه بهشت استان مرکزی با هدف رشد، توانمندسازی، تسهیلگری مجموعه‌های مختلف تربیتی حوزه دختران نوجوان در ۲ روز متوالی انجام شد.

وی با اشاره به اهداف تشکیل بنیاد بهشت گفت: با توجه به اهمیت بالای تعلیم و تربیت، بنیاد ملی نوجوان تصمیم گرفت بنیان هم افزایی شبکه تعلیم و تربیت (بهشت) را ایجاد کند و آشنایی ۲ سویه بنیان بهشت و مجموعه‌های فعال در عرصه تعلیم و تربیت دختران نوجوان، هم افزایی مجموعه‌های فعال در عرصه تعلیم و تربیت دختران نوجوان، معرفی ظرفیت این مجموعه‌های فعال به حاکمیت از جمله این اهداف است.

مسؤول بنیاد ملی نوجوان استان مرکزی تاکید کرد: یکی از ضرورت‌هایی که امروز در سایر عرصه‌های تعلیم و تربیتی احساس می‌کنیم، وجود برخی کانون‌ها و مراکزی است که به صورت ویژه، تربیت نسل امروز را مورد توجه ویژه قرار دهد چرا که بی‌تردید نیاز کنونی کشور، این نوع تربیت است.

فتحی با اشاره به برنامه‌های جنبی این اجلاسیه گفت: کارگاه استاد رحمانی با موضوع تربیت اجتماعی در ادبیات اسلام ناب مروری بر ابعاد مساله شناسی تربیتی، برنامه ریزی تربیتی مبتنی بر الگوی فرایندی همچنین از سوی استاد درسی کارگاه آموزشی با موضوع خوانش، منازعه و مسائل فرهنگ، امروز فرهنگ و اقدام فرهنگ برگزار شد.

وی افزود: همچنین برگزاری گعده های انتقال تجربه، معرفی تشکل‌ها توسط خودشان و بوم نویسی به صورت گروهی که منجر به ایجاد انس و الفت بین تشکل‌ها که یکی از اهداف بهشت است، از دیگر برنامه‌های جنبی اجلاسیه بهشت بود.

کد خبر 5937373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha