جنگنده‌های صهیونیست منازل فلسطینی‌ها را بر سرشان ویران می‌کنند

جنگنده‌های صهیونیست منازل فلسطینی‌ها را بر سرشان ویران می‌کنند

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی ساعتی قبل در دور جدید حملات خود علیه مناطق مختلف نوار غزه، اطراف بیمارستان اندونزی و مناطق مسکونی در این باریکه را بمباران کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در جریان حملات جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه یک منزل مسکونی در محله التفاح واقع در شرق شهر غزه دست کم چهار فلسطینی به شهادت رسیدند. مرکز درمانی ناصر نیز تنها طی روز گذشته بیش از ۲۵ شهید و ۱۵۰ زخمی پذیرش کرده است.

توپخانه ارتش این رژیم نیز مناطق مختلف نوار غزه از جمله منطقه زمو واقع در شمال شهر غزه را هدف قرار داد.

همچنین در جریان بمباران یک مسجد در محله الصبر واقع در شهر غزه تعدادی از فلسطینی‌های بی گناه زخمی شدند. جنگنده‌ها و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به صورت گسترده اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

خبرنگار المیادین گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی خانه‌های فلسطینی‌ها را در شمال نوار غزه بر سر آنها خراب می‌کنند. این جنگنده‌ها اطراف بیمارستان الشفا را نیز برای چندمین بار پیاپی بمباران کردند.

مدیر بیمارستان کمال عدوان در غزه نیز اعلام کرد که بیش از پنج هزار آواره فلسطینی در داخل این بیمارستان پناه گرفته اند. ژنراتورهای تولید برق در این بیمارستان خاموش شده اند و هیچ کسی نمی‌تواند این بیمارستان را ترک کند.

کد خبر 5937448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha