۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۵۹

نمایشگاه کتاب با ۳ هزار عنوان در میناب افتتاح شد

نمایشگاه کتاب با ۳ هزار عنوان در میناب افتتاح شد

میناب - در آئینی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان میناب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه بزرگ کتاب در میناب افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب ظهر پنج شنبه در حاشیه آئین افتتاح نمایشگاه کتاب در میناب، این نمایشگاه را یک حرکت فرهنگی دانست و گفت: در این نمایشگاه بیش از ۳ هزار عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف از جمله ادبیات ، روانشناسی ، داستان و رمان ، دفاع مقدس ، مذهبی ، و کتاب های تخصصی در حوزه کودک و نوجوان است.

سلحشور با بیان اینکه، این نمایشگاه به منظور افزایش و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و سرانه مطالعه در جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان دایر شده، افزود: در این نمایشگاه کتاب از ۵۰ ناشر برتر کشور و با تعداد ۲۷ هزار جلد به مدت یک ماه در صبح و عصر دایر است.

وی با بیان اینکه، در هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان میناب برنامه‌های متنوع فرهنگی دیگری است که فرهنگ دوستان می توانند از این برنامه‌ها بهرمند شوند، اظهار کرد: برنامه محفل ادبی ویژه دانش‌آموزان سطح شهر و برگزاری شب شعر و قصه گویی و پویش کتابخوانی و اهدای کتاب و تقویت کتابخانه های سطح شهر ستان و عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی شهرستان از دیگر برنامه ها می باشد که در هفته کتاب به اجر در خواهد آمد.

کد خبر 5940681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha