۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۰۲

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از هم پاشیده است

هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از هم پاشیده است

اردبیل- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در جنایت اخیر غزه و کودک‌کشی‌های مستمر هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از هم پاشیده و این رژیم جعلی در معرض انقراض است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن باقری عصر پنجشنبه در جلسه هماهنگی مراسم تجمع در حمایت از مردم مظلوم غزه در اردبیل، با تاکید بر حمایت همه‌جانبه از مردم مظلوم غزه اظهار کرد: امروزه گستره جنایات و وحشیگری‌های رژیم کودک‌کش اسرائیل غاصب به حدی است که در کشورهای دیگر نیز، منهای اعتقادات دینی و مذهبی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام خشم انزجار از عملکرد ددمنشانه رژیم صهیونیستی تظاهرات و راهپیمایی می‌کنند.

وی از هم پاشیدگی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی خبر داد و تصریح کرد: طبق آیات الهی و وعده کتاب آسمانی پیروزی نهایی از آن مسلمانان است و برای دستیابی به این پیروزی مهم باید اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان حفظ شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: به منظور اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت رژیم اشغالگر صهیونیستی، همزمان با سراسر کشور مراسم تجمع به همین منظور در شهرستان اردبیل با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی در پیاده راه عالی‌قاپو ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

کد خبر 5940831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha