۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۲۷

استاد حوزه و دانشگاه:

نسل کشی اسراییل در غزه سیاست راهبردی استکبار است

نسل کشی اسراییل در غزه سیاست راهبردی استکبار است

لاهیجان- استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به شهادت بیش از ۵۰۰۰ کودک فلسطینی توسط رژیم غاصب اسراییل گفت: نسل کشی اسراییل در غزه سیاست راهبردی استکبار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صفر علی مرادی عصر پنجشنبه در یادواره ۶۵۰ شهید شهرستان لاهیجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: خواندن وصیت نامه شهدا سبب می‌شود تا مسیر را گم نکنیم.

وی یادواره شهدا را ذکر حق طلبی همه شهدای تاریخ از ابتدا تا کنون عنوان کرد و افزود: برپایی چنین مراسمی سبب برافراشتگی مقام شهدا و بزرگداشت راه مجاهدان حق می‌شود.

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی محصول بیش از ۱۰۰۰ سال مبارزه و مجاهدت عالمان دین برای رسیدن به حاکمیت دین در کشور شیعه است، گفت: توهین به مراجع و روحانیت ریشه در استعمار دارد.

مسؤول امور روحانیان ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به آیات قرآن در خصوص عبادت در سایه امنیت تصریح کرد: ریشه جریان فلسطین و غزه جنگ ایدئولوژیک است.

وی اعتقاد مشترک مسلمانان ایران و فلسطین را علت حمایت ایران از مردم مظلوم فلسطین خواند و گفت: اسرائیل قطعه‌ای از غرب بوده و جنگ آنان با گستره‌ای از اسلام است.

حجت الاسلام مرادی اضافه کرد: طوفان الاقصی همه برنامه‌هایی که برای عادی سازی رابطه کشورهای عربی و اسرائیل ایجاد شده بود را از بین برد.

وی با اشاره به شهادت بیش از ۵ هزار کودک فلسطینی توسط رژیم کودک کش اسرائیل ادامه داد: نسل کشی اسرائیل در فلسطین برنامه راهبردی اساسی استکبار در جنگ نابرابر با مردم فلسطین است.

حجت الاسلام مرادی با اشاره به آمار بالای ناباروری در ایران و مقایسه با سایر کشورها افزود: فرهنگ سازی برای کم فرزندی و ازدواج دیر هنگام برنامه دشمنان اسلام برای ایران است و در جنگ جمعیتی ایران در مرز شکست قرار دارد.

مسؤول امور روحانیون ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: در میدان جنگ جمعیتی در زمین دشمن بازی می‌کنیم و در این مؤلفه قدرت بازنده شده‌ایم که نیاز است در این مقوله برنامه ریزی های گسترده‌تری درجهت شکست دشمن پیش بگیریم.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه جهاد تبیین ضرورت امروز جامعه ما است که باید جدی گرفته شود، اضافه کرد: جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه بوده و عدم انجام درست آن می‌تواند نتایج زیان باری به وجود بیاورد، پس باید بیان حقیقت و روشنگری با برنامه ریزی باشد.

کد خبر 5940835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha