۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۳۴

امام جمعه ساوه:

غزه امروز جبهه امت اسلامی در برابر استکبار و صهیونیست است

غزه امروز جبهه امت اسلامی در برابر استکبار و صهیونیست است

ساوه- امام جمعه ساوه با اشاره به اینکه غزه امروز جبهه امت اسلامی در برابر استکبار و صهیونیست است، گفت: همه آزادیخواهان باید برای حمایت از این جبهه وارد عرصه شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی پیش از ظهر شنبه در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایت اخیر حکومت صهیونیستی که از خیابان سلام ساوه به سمت مسجد انقلاب برگزار شد، افزود: تمامی جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین تا به امروز مقابل مدعیان حقوق بشر انجام شده است اما تا کنون اقدامی در راستای محکوم کردن این جنایت‌ها صورت نگرفته است.

امام جمعه ساوه افزود: بر اساس دستورات قرآن کریم بسیج علمی، فرهنگی و نظامی تنها راهکار مقابله با دشمن و حذف غده سرطانی نظیر اسراییل است.

حجت الاسلام رحیمی گفت: بر اساس فرامین قرآنی، بسیج علمی، فرهنگی و بسیج نظامی به عنوان یکی از الزامات و تحکیم قدرت امت اسلام است تا از این طریق بتوان رهبری و راهبری ملت در برابر کینه دشمنان بیمه کرد.

وی افزود: غزه امروز جبهه امت اسلامی در برابر استکبار و صهیونیست است که انتظار می‌رود همه آزادیخواهان برای حمایت از این جبهه وارد عرصه شوند و مردم مظلوم غزه را تنها نگذاریم.

امام جمعه ساوه گفت: راهپیمایی‌های مختلف علیه حکومت صهیونیست در کشورهایی نظیر انگلستان و سوئد به دلیل شناخته شدن آرمان فلسطین در سطح جهان دارد به طور حتم می‌توان با استفاده از تبلیغات به پیروزی این آرمان امیدوار و نزدیک شد.

کد خبر 5942132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha