۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۱۵

مسوول سازمان اردویی البرز:

حدود ۶ هزار البرزی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

حدود ۶ هزار البرزی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

کرج- مسوول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج البرز گفت: تا پایان سال حدود ۶ هزار نفر دیگر نیز به اردوهای راهیان نور اعزام خواهند شد.

سرهنگ سعید اخلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از البرز با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا آبان ماه ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از شهروندان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در قالب کاروان‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت اعزام شده اند، اظهار کرد: علاوه بر ۳ هزار و ۵۰۰ شهروند اعزامی به اردوهای راهیان نور تا آبان ماه سال جاری، بیش از ۴ هزار دانش آموز دختر از ابتدای آبان تا سوم آذرماه سال جاری به اردوهای راهیان نور و پیشرفت در استان خوزستان اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه تا پایان سال حدود ۶ هزار نفر دیگر نیز به اردوهای راهیان نور اعزام خواهند شد، تصریح کرد: اردوهای دانش آموزی پسران از ابتدای بهمن ماه با اعزام ۴ هزار دانش آموز پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز خواهد شد و تا پایان بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج البرز با بیان اینکه تا پایان سال حدود یک هزار نفر از اقشار مختلف مردم نیز در قالب اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد، تصری کرد: در کنار اعزام هزارنفری از اقشار مختلف به اردوی راهیان نور، از نیمه دوم اسفند ماه اعزام اردوهای راهیان نور دانشجویی استان البرز با ظرفیت بیش از هفتصد دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت به صورت توأم و مکمل یکدیگر برگزار می‌شود، متذکر شد: در این اردوها افراد حاضر ضمن آشنایی با دست آورده‌ای انقلاب اسلامی و بازدید از مناطقی، چون سد کرخه، پالایشگاه نفت آبادان و آشنایی با دست آورده‌ای نیروی دریایی سپاه پاسداران از یادمان‌های پر از نور و برکت مناطق عملیاتی دفاع مقدس، چون شلمچه و چذابه نیز دیدار می‌کنند.

کد خبر 5945431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha