۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۴۱

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مشارکت بالا در انتخابات بزرگترین ضربه به استکبار است

 مشارکت بالا در انتخابات بزرگترین ضربه به استکبار است

نور - نماینده ولی فقیه در مازندران حضور و مشارکت بالا در انتخابات را بزرگترین ضربه به استکبار و دست نشانده های داخلی آنان دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی دوشنبه شب در جلسه جامعه روحانیت شهرستان نور با اشاره به این که به لباس روحانیت افتخار می‌کنیم، ضمن گرامیداشت روز پرستار روز ولادت حضرت زینب (س)، افزود: حضرت زینب کبری (س) یک الگو و نمونه کامل بوده که می‌توانیم از زندگی ایشان درس‌ها بیاموزیم.

آیت الله محمدی لائینی همچنین با گرامیداشت هفته بسیج افزود: زیبایی‌های بسیج تمام‌شدنی نیست زیرا خدمات و برکات بسیج بسیار جای تبیین و بحث دارد و حضرت امام راحل این درخت را کاشته و مقام معظم رهبری آن را آبیاری کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به درپیش بودن ایام فاطمیه گفت: فاطمیه برای ما درس و الگو است.

امام جمعه ساری دعوت همراه با بصیرت و استقامت را امری مهم دانست و گفت: باید قدر انقلاب اسلامی، امامین انقلاب و امت بیدار، هوشیار و وفادار باشیم زیرا امامین دشمن‌شناسی و بصیرت به مردم آموختند.

آیت الله محمدی لائینی با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل تاکید کرد: اگر جریان طوفان الاقصی انجام نمی‌شد تا دو هفته دیگر کشورهای عربی عادی سازی روابط خود را برملا می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اهمیت بصیرت و مسئله استقامت، گفت: امروز حوزه مقاومت سیاست‌های استکباری آمریکا و صهیونیست‌ها را به چالش جدی کشیده است و چهارمین ارتش قدرتمند دنیا در مقابل هزار و ۲۰۰ نفر از نیروهای حماس مغلوب شد و ۲۸۵ دستگاه تانک و خودروی نظامی اسرائیل نابود شد.

این مسئول اظهار کرد: چنانچه بصیرت و استقامت کنار یکدیگر قرار بگیرد می‌تواند هزاران طوفان‌الاقصی به‌وجود بیاورد و وظیفه ما این است که ما این بصیرت و مقاومت را باید در بدنه ملت تقویت کنیم.

وی تصریح کرد: حوزه‌های مقاومت ضربه‌های سخت‌تری به پیکره استکبار جهانی می‌زند تا جایی که آمریکا و اسرائیل از ۵۰ سال قبل تاکنون ضعیف‌تر شده از برکت این بصیرت و مقاومت است.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: بزرگ‌ترین جواب ما به جنایات صهیونیست‌ها حضور در پای صندوق‌های رأی و شرکت در انتخابات است زیرا اگر مشارکت حداکثری انجام گیرد بزرگترین ضربه به استکبار و دست نشانده‌های داخلی آنان است چرا که به‌دنبال ایجاد موانع و تحریک مردم هستند، از این رو باید مردم را به سمت انتخاباتی با سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری سوق بدهیم.

کد خبر 5945623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha