۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۲۰

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان:

کشف گازوئیل قاچاق در محور سمنان_فیروزکوه/ خودروی ایسوزو توقیف شد

کشف گازوئیل قاچاق در محور سمنان_فیروزکوه/ خودروی ایسوزو توقیف شد

سمنان- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان از کشف چهار هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در محور سمنان_فیروزکوه خبر داد و گفت: در این راستا یک دستگاه خودروی ایسوزو توقیف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد حاج پروانه غروب شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه یکی از رویکردهای پلیس امنیت اقتصادی مبارزه با هر گونه قاچاق کالا و حمایت از کالای ایرانی است، ابراز داشت: در این راستا نیروی انتظامی تمام محورهای مواصلاتی را تحت نظارت و رصد خود قرار داده است.

وی ضمن بیان اینکه در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر انتقال مقادیر قابل توجهی از سوخت گازوئیل موضوع در دستور کار رسیدگی فوری پلیس قرار گرفت، افزود: این محموله در خودرو ایسوزو مسیر سمنان_فیروزکوه در حال تردد بود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان بابیان اینکه پس از شناسایی خودرو مذکور در یک عملیات منسجم ایسوزو توقیف شد، ابراز داشت: در بازرسی از خودرو چهار هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل کشف و ضبط شده است.

حاج پروانه ضمن بیان اینکه راننده خودرو فاقد هر گونه مدارک معتبر قانونی برای حمل سوخت بوده است، تصریح کرد: این فرد قصد انتقال محموله را از گرمسار به خارج استان را داشت.

وی ارزش محموله را دو میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال برآورد کرد و افزود: راننده مدعی شد محموله متعلق به فردی با هویت معلوم در گرمسار است که این فرد نیز تحت پیگرد قرار گرفت.

کد خبر 5949729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha