۷ آذر ۱۴۰۲، ۸:۴۹

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی:

۸۲ درصد مصوبات کارگروه رفع موافع تولید در خراسان شمالی اجرا شد

۸۲ درصد مصوبات کارگروه رفع موافع تولید در خراسان شمالی اجرا شد

بجنورد_ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: ۸۲ درصد مصوبات کارگروه رفع موافع تولید در خراسان شمالی اجرایی شده است.

حسین حاجی بگلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مداوم کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به جمع‌بندی ها و بررسی‌های انجام شده بالغ بر ۸۲ درصد مصوبات این کارگروه اجرایی شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: تاکنون پنجاه جلسه کارگروه و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان طی هشت ماهه نخست امسال برگزار شده است.

وی به میزان تعداد مصوبات این کارگروه نیز اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون حدود ۵۰ جلسه برگزار شده که در هرماه شاهد برگزاری حدود ۶ جلسه در استان هستیم که از جلسات برگزار شده ۴۸۵ مصوبه حاصل شد و ۸۲ درصد مصوبات اجرایی شده است.

حاجی بگلو با اشاره به بیشترین مصوبات کارگروه در استان خاطرنشان کرد: امهال تسهیلات، تأمین مالی و تسهیلات سرمایه در گردش، افزایش دوران مشارکت، جانمایی کارگاه تولیدی و تعیین تکلیف اقساط معوق تسهیلات دریافتی و تأمین مالی تعدادی از شرکت‌ها و موضوعاتی در این زمینه‌ها از جمله اهم مطالب بررسی شده در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان است.

کد خبر 5951945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha