۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان:

اساس همه مجاهدت‌ها جهاد تبیین است

اساس همه مجاهدت‌ها جهاد تبیین است

سنندج_ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه جهاد معادل مبارزه درهمه بسترها است و هر کس در هرجایگاهی می‌تواند جهاد کند،گفت: اساس همه مجاهدت‌ها جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام طاها توکلی پیش از ظهر سه شنبه در نشست هم‌اندیشی جهاد تبیین در دانشگاه کردستان اظهار کرد: ایران اسلامی در طول دوران عمر با برکت انقلاب اسلامی به موفقیت‌های ارزشمندی در زمینه‌های عمرانی، علمی و زیرساخت‌ها دست یافته است اما امروز تلاش دشمن زیر سوال برد موفقیت‌های کشور ما است و مدام با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در حال تخریب این موفقیت‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: اساس همه مجاهدت‌ها جهاد تبیین است و به برکت انقلاب اسلامی و مکتب نجات‌بخش بسیج سطوح قدرت را در نظامات بین‌المللی درنوردیدیم و بعد از ۴۰ سال به جهادی که موجب عزت اسلام و مسلمین است در همه ابعاد دست یافته‌ایم.

حجت‌الاسلام توکلی با بیان اینکه اساس همه مجاهدت‌ها جهاد تبیین است، افزود: به برکت انقلاب و مکتب نجات بخش بسیج، سطوح قدرت را در نظامات بین‌المللی درنوردیدیم و بعد از ۴۰ سال به جهادی که موجبات عزت اسلام و مسلمین است در همه ابعاد رسیدیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: جهاد معادل مبارزه در همه بسترها است و هر کس در هر جایگاهی می‌تواند جهاد کند بنابراین باید هر کسی در هر جایگاهی قرار دارد مقوله جهاد تبیین را مورد توجه قرار دهد.

حجت‌الاسلام توکلی با اشاره به فرموده امام (ره) در حکمرانی اسلامی بیان کرد: ایشان فرمودند ما موظف به تکلیف هستیم و نتیجه را خدا رقم می‌زند و همین انجام مأموریت و اوامر و نواهی بوده که امروز شاهد بیداری دل‌ها و انتفاضه درونی در جنبش‌های آزادی بخش بشری سراسر دنیا هستیم.

وی یادآور شد: در سال ۱۳۵۹ که به حریم ما تجاوز و تعدی شد قدرت بسیج مستضعفین و نیروهای داوطلب نجات دهنده بود؛ گرچه متغیرها و معادلات، حساب و کتاب دارد و درصد زیادی برگرفته از مشیت الهی است اما اگر بسیج نبود منویات پروردگار مشمول زمان می‌شد.

کد خبر 5952253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha