پاسخ مقاومت به نقض آتش‌بس در غزه/ چند نظامی صهیونیست زخمی شدند

پاسخ مقاومت به نقض آتش‌بس در غزه/ چند نظامی صهیونیست زخمی شدند

منابع عبری زبان اعلام کردند که در نتیجه انفجار چند بمب در میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در غزه، شماری از آنان زخمی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، تلویزیون رژیم صهیونیستی از زخمی‌شدن چند نظامی صهیونیست در شمال نوار غزه خبر داد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد که بر اثر انفجار ۳ بمب در نزدیکی نظامیان ارتش این رژیم در دو موضع در شمال نوار غزه چند نفر از آنان زخمی شده‌اند.

کمی پیش‌تر نیز ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که پس از نقض آشکار آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی مبارزان قسام به صورت میدانی با نظامیان صهیونیست درگیر شده‌اند و به نقض آتش‌بس از سوی ارتش رژیم صهیونیستی پاسخ داده‌اند.

گفتنی است در ادامه نقض توافق آتش‌بس موقت از سوی رژیم صهیونیستی، عصر امروز جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بر فراز مناطق مرکزی و جنوبی نوار غزه به پرواز درآمدند و صبح امروز نیز تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی مناطق شیخ رضوان و اردوگاه الشاطی در شمال غربی نوار غزه را هدف قرار دادند؛ این اقدامات ناقضانه برای چندمین بار طی روزهای گذشته از سوی رژیم صهیونیستی انجام گرفته و نخستین بدعهدی اشغالگران طی توافق جاری نبوده است.

کد خبر 5952626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      0 0
      خداقوت ابرمردان تاریخ