۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۰

بخشدار انابد:

۱۲ روستای عشایری بردسکن فاقد راه مناسب آسفالته هستند

۱۲ روستای عشایری بردسکن فاقد راه مناسب آسفالته هستند

بردسکن- بخشدار انابد گفت: از تعداد ۲۶ روستای بخش انابد ۱۲ روستا با جمعیت حدود ۹۰۰ خانوار عشایر از راه مناسب آسفالته برخوردار نیستند.

حامد مزینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مجموع عشایر بردسکن در دهستان درونه انابد به ییلاق و قشلاق مشغول هستند.

بخشدار انابد با بیان اینکه در فصل زمستان و بارندگی‌ها اکثراً به علت عدم راه مناسب در این روستاها ارائه خدمات مورد نیاز با سختی انجام می‌شود، افزود: به علت صعب العبور بودن رسیدگی و ارائه خدمات با بالگرد مقدور است.

وی بر ضرورت توجه به راه‌های روستایی تاکید کرد و گفت: راه‌ای روستایی دهان قلعه، سرنخواب، معدن سیاه، چشمه حاج سلیمان، چشمه هادی، شریف آباد وضعیت نامناسبی را دارند و می‌طلبد با اختصاص اعتبارات از این وضعیت خارج شوند.

مزینی سیلاب احتمالی زمستان پیش رو را با توجه به کوهستانی بودن این روستا نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: با کمک هلال احمر و دهیاران برای همه روستاها شناسنامه روستایی تهیه شده است و در این راستا کلیه افراد ذی نفوذ و دارای وسایل مورد نیاز سنگین در مواقع ضروری و بحرانی شناسایی و در دسترس هستند.

بخشدار انابد گفت: جاده زیارتی روستای سرنخواب که در روزهای پایانی هفته محل تردد زوار امامزاده هستند، وضعیت نامناسب جاده مشکلاتی را برای آنان به وجود می‌آورد.

وی پیگیری اداره اوقاف و امور خیریه و نیز حمل و نقل جاده‌ای را مورد تاکید قرار داد.

کد خبر 5953112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha