۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۹

هفته هشتم لیگ برتر والیبال؛

سایپا باز هم شکست خورد/ پاس گرگان سه پله صعود کرد

سایپا باز هم شکست خورد/ پاس گرگان سه پله صعود کرد

تیم‌های چادرملو اردکان و پاس گرگان در هشتمین هفته لیگ برتر والیبال مردان حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه هشتم آذرماه) با ۷ دیدار در شهرهای اردکان، تهران، اصفهان، گرگان، سیرجان، رفسنجان و گنبد پیگیری شد.

تیم سایپا در یکی از دیدارهای این هفته در سالن فدراسیون والیبال میزبان چادرملو اردکان بود و ۳ بر صفر مغلوب حریف شد.

شاگردان کامبیز یعقوبی با امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسیدند تا به چهارمین برد خود دست یابند و با ۱۳ امتیاز فعلاً یک پله در جدول صعود کرده و در جایگاه پنجم قرار گیرند تا پس از پایان مسابقات هفته هشتم جایگاه نهایی تیم‌ها مشخص شود.

سایپا هم با یک برد و ۵ امتیاز در انتهای جدول باقی ماند تا در هفته نهم برابر ایفاسرام اردکان برای کسب دومین برد و فرار از انتهای جدول تلاش کند.

در نظرسنجی مردمی روی کانال تلگرامی فدراسیون والیبال هم ۶۵ درصد از ۸۶۷ رأی داده شده نتیجه این مسابقه را درست پیش‌بینی کرده و رأی به برد چادرملو داده بودند.

در پنجاه و سومین دیدار لیگ برتر مردان، پاس گرگان میزبان شهرداری ارومیه بود و ۳ بر صفر حریف را شکست داد تا به یک برد شیرین در خانه دست یابد. شاگردان عیسی سنگدوینی با امتیازات ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۳ پیروز این دیدار شدند تا به چهارمین برد خود دست یافته و ۱۰ امتیازی شوند.

پاس گرگان با کسب این نتیجه فعلاً در جدول رده‌بندی سه پله صعود را تجربه کرده و در جایگاه هفتم جای خواهد گرفت تا با مشخص شدن نتایج دیگر دیدارها جایگاه نهایی‌اش مشخص شود.

شهرداری ارومیه هم یک رتبه بالاتر از سایپا در رده سیزدهم با دو برد و ۶ امتیاز باقی خواهد ماند تا در هفته نهم در خانه برای شکست مس رفسنجان تلاش کند.

کد خبر 5953639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha