۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۶

فرمانده انتظامی بابل خبر داد؛

کشف احتکار ۲۰ میلیارد ریالی مواد غذایی در بابل

کشف احتکار ۲۰ میلیارد ریالی مواد غذایی در بابل

ساری- فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف احتکار ۲۰ میلیارد ریالی مواد غذایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدزمان شالیکار گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان بابل در اجرای طرح‌های نظارتی و کنترلی صنوف با انجام کار اطلاعاتی، گشت زنی‌های هدفمند، یک انبار احتکار مواد غذایی را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر، تعداد ۱۶۵۶ نوع از انواع مختلف مواد غذایی احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل ارزش این محموله احتکاری کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان، ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرده و گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ شالیکار با تأکید بر جدیت پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح‌های پیشگیرانه، از عموم شهروندان و مردم فهیم وقدر شناس شهرستان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

کد خبر 5954258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      0 0
      خدا قوت من راننده هستم وانت دارم می اونم به عنوان پلیس افتخاری خدمت کنم و. در جاهایی که احتکاری هست اطلاع بدم و در این ثواب شریک بشم