۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۰

امام جمعه بیله سوار:

نمایندگان مجلس منش آیت الله مدرس را الگو قرار دهند

نمایندگان مجلس منش آیت الله مدرس را الگو قرار دهند

بیله سوار- امام جمعه بیله سوار گفت: باید نمایندگان مجلس شورای اسلامی منش آیت الله مدرس را به عنوان الگو رفتاری و عملی خود برگزینند که متاسفانه کمتر نماینده ای را با چنین ویژگی هایی دیده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر بیله سوار با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، با اشاره به آیات و احادیث مختلف پیرامون تقوا اظهار کرد: تقوا مفهوم طلایی و مقام بزرگی است که به مانند سپری فولادین از انسان در برابر حوادث و مسائل مختلف محافظت می‌کند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله مدرس و تبریک روز مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید نمایندگان مجلس شورای اسلامی، روش و منش آیت الله مدرس را به عنوان الگو رفتاری و عملی خود برگزینند که متأسفانه کمتر نماینده ای را با چنین ویژگی‌هایی مشاهده کرده ایم.

امام جمعه بیله سوار افزود: مجلس هر قدر تلاش می‌کند که نمایندگان در تراز انقلاب داشته باشد متأسفانه با رفتار برخی نمایندگان از مسیر خارج می‌شود.

عزیزی با خطاب قرار دادن شورای نگهبان گفت: الان باید شورای نگهبان و هیأت‌های نظارت که در حال بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی هستند خود را به خوبی نشان دهند و با نمایندگان فعلی و ادواری مجلس شورای اسلامی که مستقیم یا غیرمستقیم در امورات مختلف کارشکنی کرده اند برخورد جدی نمایند و اجازه ندهند اینگونه افراد مجدداً بر صندلی سبز بهارستان جلوس کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار افزود: شورای نگهبان نباید فقط به استعلامات مراجع نظارتی اکتفا کنند بلکه باید به مطالبات مردمی نیز توجه کرده و در بررسی صلاحیت آنان را مدنظر قرار دهد.

عزیزی بیان کرد: در همین مجلس و عده‌ای از نمایندگان استان اردبیل به خاطر آینده انتخاباتی و افزایش سبد آرای انتخاباتی خود از حوزه استحفاظی خود سبب شدند که منطقه آزاد تجاری صنعتی که مصوبه دولت و مجمع مصلحت نظام بود، وارد فاز عملیاتی نشود و سرمایه گذارانی که به منطقه آمده بودند سرمایه‌هایشان را در مناطق دیگر کشور سرمایه گذاری کنند و محرومیت بیله سوار برای سال‌های آینده تمدید شود.

وی اظهار کرد: این بهترین سند و مدرک هست تا شورای نگهبان با عنوان ترک فعل و یا دخالت در امور اجرایی کشور در بررسی صلاحیت بعضی از نمایندگان استان مد نظر قرار دهد و تصمیم جدی اتخاذ کنند.

عزیزی در ادامه با اشاره به موفقیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بحث پروژه آبرسانی به مناطق روستایی خروسلو افزود: باید قدردان زحمات برادران سپاهی در منطقه باشیم که الحق و الانصاف هر جا کشور دچار بحران و مشکلات می‌شود سپاه وارد میدان شده و بلافاصله درصدد حل بحران و مشکلات برمی آید که حقیقتاً باید شبانه روز قدردان این جان برکفان باشیم.

امام جمعه بیله سوار با تسلیت ایام فاطمیه از اهالی نجیب و مؤمن شهرستان مرزی بیله سوار خواست؛ تا به صورت خودجوش با برپایی مواکب و روضه‌های خانگی در این ایام، دین خود را به ائمه اطهار (ع) نشان دهند.

کد خبر 5954767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha