۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۶

استاندا خراسان جنوبی مطرح کرد؛

مشارکت حداکثری در انتخابات نیازمند همراهی رسانه ها و خبرنگاران

مشارکت حداکثری در انتخابات نیازمند همراهی رسانه ها و خبرنگاران

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات نیازمند همراهی رسانه ها است، گفت: مشارکت بالا در انتخابات امنیت پایدار و قدرت چانه زنی را در مجامع بین المللی بالا می‌برد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت صبح شنبه در نشست فعالان فرهنگی، مردمی رسانه ای و طلاب خراسان جنوبی با سخنگوی دولت اظهار کرد: به عنوان دبیر هیات دولت سخنگوی دولت کارهای خوبی انجام می دهد و در استان شورای اطلاع رسانی استان کارهای خوبی انجام شده است.

وی تصریح کرد: وقتی با برنامه های دشمن مواجه می شویم می بینیم هنوز ضعف های بسیاری در این بخش وجود دارد.

استاندا خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در تقابل ایران و نظام سلطه در بخش های مختلف شاهد عقب راندن دشمن هستیم ولی در بخش اطلاع رسانی نتوانسته ایم دشمن را عقب برانیم، اضافه کرد: این امر نشان می دهد در این بخش یا قدرت دشمن زیاد بوده و یا امکانات ما کم است و باید هم افزایی را افزایش دهیم.

قناعت با اشاره به در پیش بودن این دوره از انتخابات گفت: انتخابات کلیدی و حیاتی برای کشور است.

وی ادامه داد: این دوره از انتخابات اولین انتخابات بعد از دولت سیزدهم است و همچنین اولین انتخابات بعد از اغتشاشات سال گذشته بوده بنابراین بسیار اهمیت دارد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید موضوع انتخابات جدی گرفته شود، بیان داشت: در بحث انتخابات میزان مشارکت مردم که امنیت پایدار و قدرت چانه زنی را در مجامع بین المللی بالا ببرد مهم است.

کد خبر 5955310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha