۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۳

هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا؛

چالشی بزرگ برای مدافعان سپاهان

چالشی بزرگ برای مدافعان سپاهان

مدافعان نیمکت نشین تیم فوتبال سپاهان در دیدار با الاتحاد باید چالش جدیدی را تجربه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال الاتحاد و سپاهان شامگاه دوشنبه ۱۳ آذر در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رو در روی هم قرار می‌گیرند. الاتحاد ۱۲ و سپاهان ۱۰ امتیازی هستند و به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول گروه C قرار گرفته‌اند.

سپاهانی‌ها این شانس را دارند تا با برتری مقابل الاتحاد حتی به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شوند. هادی محمدی مدافع تیم سپاهان در دیدار با نیروی هوایی پس از درگیری با بازیکن حریف با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد و به همین دلیل نمی‌تواند سپاهان را در این بازی حساس همراهی کند.

ژوزه مورایس در این بازی باید یکی از بازیکنان نیمکت نشین خود را در کنار محمد دانشگر در قلب خط دفاعی قرار دهد. سیاوش یزدانی، محمدرضا عسگری و محمد قربانی از جمله بازیکنانی هستند که توانایی بازی در خط دفاعی را دارند و با توجه به تجربیات بیشتر یزدانی، احتمالاً این بازیکن زوج دانشگر را در بازی با الاتحاد تشکیل خواهد داد.

کریم بنزما در این بازی به دلیل مصدومیت قادر به حضور در ترکیب الاتحاد نیست اما رومارینیو در این دیدار حضور خواهد داشت و با توجه به حضور عبدالرزاق حمدالله زوج خط حمله این تیم را برابر سپاهان تشکیل خواهند داد.

حمدالله در ۴ دیداری که برای الاتحاد به میدان رفته آمار ۳ گل زده را از خود به ثبت رسانده است، رومارینیو هم توانسته دو بار دروازه حریفان را در لیگ قهرمانان آسیا باز کند. همچنین طبق اعلام سایت‌های امتیازدهی، حمدالله با میانگین ۳۰/‏۸‬ امتیاز بهترین آمار را در بین سایر بازیکانان این تیم دارد و جالب اینجاست که کریم بنزما در لیگ قهرمانان آسیا اصلاً آمار خوبی نداشته و حتی نتوانسته تاکنون گلی برای تیم خود در این رقابت‌ها به ثمر برساند.

سیاوش یزدانی که در اکثر دیدارهای این فصل سپاهان نیمکت نشین بوده است باید چالش سختی را در مقابل مهاجمان گلزن الاتحاد در کنار محمد دانشگر تجربه کند و امیدوار است تا با درخشش در این بازی بتواند بار دیگر خود را به ترکیب اصلی سپاهان تحمیل کند.

کد خبر 5955535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha