۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۴

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

تمدن‌سازی نیازمند نیروی انسانی متبحر است

 تمدن‌سازی نیازمند نیروی انسانی متبحر است

شهرکرد- مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تمدن‌سازی نیازمند نیروی انسانی متبحر است، گفت: افرادی می‌توانند تمدن‌ساز باشند که کتاب‌های خوب و کاربردی مطالعه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین امیریان صبح یکشنبه در ششمین جشنواره کشوری دانایی و توانایی به میزبانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دنیای با کتاب دنیای همه خوبی‌ها است، اظهار کرد: البته باید به این نکته توجه کرد که کتاب‌های خوب را مطالعه کنید تا بتوانید آینده کشور را ترسیم کنید.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند، امروز ایران در قله‌های پیشرفت قرار دارد، دانش‌آموزان باید قلم به دست بگیرند و پیشرفت‌های کشور را روایت کنند، اگر شما به درستی روایت نکنید، دشمنان همه چیز را وارونه جلوه می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه رسالت و نگاه دختران دانش‌آموز بسیار متفاوت است، گفت: تلاش کنید نویسندگان خوبی باشید و ظلم‌های صورت گرفته در حق مظلومان بشر را فریاد بزنید.

امیریان با اشاره به اینکه تمدن‌سازی نیازمند نیروی انسانی متبحر است، یادآور شد: هر فردی نمی‌تواند تمدن‌ساز باشد، افرادی می‌توانند تمدن‌ساز باشند که کتاب‌های خوب و کاربردی مطالعه کنند.

کد خبر 5956129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha