۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴

جشنواره کشوری «دانایی و توانایی» در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

جشنواره کشوری «دانایی و توانایی» در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

شهرکرد- مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش تاکید در جشنواره کشوری «دانایی و توانایی» گفت: می‌توانیم با علم‌آموزی روی پای خودمان بایستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین پورثانی صبح یک شنبه جشنواره کشوری دانایی و توانایی به میزبانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بزرگترین دشمن انسان نفس اوست، اظهار کرد: دشمنان کشور به‌دنبال این هستند که موفقیت‌های ایران را کوچک جلوه دهند، شهید تهرانی مقدم افراد ضعیف را کسانی می‌دانست که به اندازه امکانات کار می‌کردند.

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش افزود: شهید تهرانی مقدم بدون وابستگی به شرق و غرب کشور ایران را در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی سرافراز کرد، ایران در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی توانایی ساخت یک متر سیم خاردار را نداشت، اما اکنون بر قله‌های افتخار ایستاده است.

وی با تاکید بر اینکه فرد با علم می‌تواند به قدرت و سلطنت برسد، گفت: می‌توانیم با علم‌آموزی روی پای خودمان بایستیم، هر کسی به اندازه اداره خود پیشرفت می‌کنید، برای پیشرفت باید اتکای به نفس داشته باشیم.

پورثانی با تاکید بر اینکه برای تبدیل شدن به انسانی که جهان را تغییر دهد باید همتمان را افزایش دهیم، خاطرنشان کرد: آمریکا با قدرت خود به جهانیان ظلم می‌کند، اما اکنون از قدرت ایران می‌هراسد.

کد خبر 5956268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha