۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۱

برنامه‌های فرهنگسرای رسانه در دهه دوم فاطمیه اعلام شد

برنامه‌های فرهنگسرای رسانه در دهه دوم فاطمیه اعلام شد

برنامه‌های فرهنگسرای رسانه در دهه دوم فاطمیه در روزهای ۲۵ و ۲۶ آذر توسط رئیس این‌ فرهنگسرا اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی شکیبایی رئیس فرهنگسرای رسانه به تشریح ویژه برنامه‌های این مرکز فرهنگی هنری را در دهه دوم فاطمیه پرداخت و گفت: «در سوگ ریحان»، آئین عزاداری نوجوانان تهرانی در سوگ شهادت حضرت زهرا (س) در دهه فاطمیه است که توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه‌ریزی شده و فرهنگسرای رسانه یکی از مجریان آن است.

وی افزود: در این برنامه، جمعی از نوجوانان با هدف تکریم خانواده معظم شهدا به منزل شهید رضا حاجی حسینی گزستانی می‌روند و از مادر بزرگوار شهیدان گزستانی و صفامنش تقدیر می‌کنند. روضه خوانی و ذکر مصیبت در سوگ شهادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) یکی دیگر از برنامه‌های اصلی در منزل شهید است و از دیگر اقدامات می‌توان به اجرای گروه تواشیح نوجوان، سیاه پوش کردن منزل شهید، قرائت زیارت عاشورا و مداحی اشاره کرد.

رئیس فرهنگسرای رسانه در ادامه گفت: نوجوانان تهرانی روز سه شنبه ۱۴ آذر ساعت ۱۶ در منزل شهید گزستانی حضور پیدا کرده و آئین مراسمات مذهبی، سیاهپوش کردن خانه شهید و تقدیر از خانواده شهدا برگزار می‌شود.همزمان با آغاز دهه دوم فاطمیه، کانون نوجوانان حسینیه ارشاد، نوجوانان بسیج شهرک شهید محلاتی در محل موکب جهادی فرهنگسرای رسانه مستقر شده و به اجرای برنامه‌های مذهبی «در سوگ ریحان» می‌پردازند.

شکیبایی در پایان گفت: کانون بنیاد قرآن کشور و بسیج شهرک محلاتی نیز با همکاری فرهنگسرای رسانه به اجرای برنامه‌های قرآنی ویژه نوجوانان می‌پردازند.

برنامه‌های فرهنگسرای رسانه در دهه دوم فاطمیه در روزهای ۲۵ و ۲۶ آذر از ساعت ۱۲ تا ۲۰ برگزار می‌شود.

کد خبر 5956435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha