۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۱۱

رییس هیات اجرایی ستاد انتخابات شهرستان یزد:

بی‌طرفی سرلوحه کار هیات‌های اجرایی و نظارت انتخابات یزد باشد

بی‌طرفی سرلوحه کار هیات‌های اجرایی و نظارت انتخابات یزد باشد

یزد- رییس هیات اجرایی ستاد انتخابات شهرستان یزد گفت: رعایت اصل بی‌طرفی و تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات، سرلوحه فعالیت هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان یزد باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد رضا مدرسی شامگاه یکشنبه در جلسه همفکری و هماهنگی بین حوزه های فرعی و در جمع اعضای هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان های یزد و زارچ اظهار کرد: وظیفه مهم جهاد تبیین و بیان اهمیت و ضرورت حضور در انتخابات برای مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب، بسیار مهم است و امیدآفرینی و بیان دستاوردها در این زمینه نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: دشمنان سعی می کنند با گسترش ناامیدی باعث کاهش انگیزه برای حضور مردم در انتخابات شوند بنابراین همه ما وظیفه داریم با فعالیت جهادی همچنین با تلاش به مردم امید دهیم و دستاوردهای این نظام را برای آنان بیان کنیم.

رییس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان یزد نیز عنوان کرد: در کوچکترین واحد تقسیمات کشور نیز شورای روستا، بخش و دهیار وجود دارد و شورای اسلامی نیز توسط مردم انتخاب می شوند و همه ارکان نظام توسط خود مردم اداره می شود.

عزیزالله سیفی افزود: هیات های اجرایی دو وظیفه مهم دارند که بررسی مکان های شعب و امکانات و مشکلات آنها است تا اگر جابه‌جایی ضرورت داشت هیات‌های اجرایی تایید کنند و دیگر اینکه انتخاب اعضای شعب اخذ رای انجام شود.

پیش‌بینی ۲۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس در زارچ

فرماندار شهرستان زارچ نیز در این نشست گفت: برای انتخابات پیش رو، جلسات ستاد به صورت مرتب برگزار و با نگاه به گذشته برای انتخابات یپش رو و رفع مشکلات و کمبودها اقدام شده است.

مرتضی زیباییان یادآور شد: ۲۰ شعبه برای انتخابات در شهرستان زارچ در نظر گرفته شده که سه شعبه مربوط به بخش مستقل اله آباد است.

وی اظهار کرد: مهمترین معضل در شهرستان زارچ آنتن دهی تلفن در دهستان دربید بخش اله آباد است که پیگیری از طریق شرکت زیرساخت و مخابرات برای رفع آن انجام شده اما تاکنون نتیجه ای در بر نداشته است.

کد خبر 5956824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha