زخمی شدن سه نظامی صهیونیست در حمله حزب الله به شمال فلسطین اشغالی

زخمی شدن سه نظامی صهیونیست در حمله حزب الله به شمال فلسطین اشغالی

همزمان با تبادل آتش بین حزب الله و ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی، سه نظامی اشغالگر در حمله خمپاره‌ای به شهرک صهیونیست‌نشین «شتولا» زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن سه نظامی خود در حمله خمپاره‌ای یکشنبه شب حزب الله لبنان به شهرک «شتولا» در شمال فلسطین اشغالی اذعان کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از شلیک گلوله‌های خمپاره از جنوب لبنان به سمت پایگاه نظامی «یفتاح» در منطقه اشغالی الجلیل خبر داد و مدعی شد که ارتش به منابع تیراندازی پاسخ داده است.

خبرنگار المیادین از هدف قرار گرفتن مستقیم مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در منطقه «تلة الخزان» در شمال پایگاه البیاض خبر داد.

از سوی دیگر، آتش سنگین توپخانه و حملات راکتی رژیم صهیونیستی بار دیگر اطراف شهرک‌های «میس الجبل»، «محیبیب» و «عیتا الشعب» و «یارون» در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

بر اساس گزارش المیادین، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه دست کم ۱۰۰ خمپاره به سمت مناطق اطراف رامیا، بیت لیف، عیتا الشعب و رمیش واقع در جنوب لبنان شلیک کرده است. اشغالگران صهیونیست همچنین مناطق نزدیک به الخیام و کفرکلا واقع در جنوب لبنان را با حملات توپخانه ای هدف قرار دادند.

از زمان آغاز جنگ غزه تا کنون، مناطق مرزی لبنان و فلسطین اشغالی شاهد تشدید تنش مداوم بین حزب الله و اشغالگران صهیونیست بوده که غیر از هفت روز آتش بس متوقف نشده است.

کد خبر 5957321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha