۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۸:۲۳

سجاد انوشیروانی در گفت‌وگو با مهر:

وزنه‌برداری مظلوم واقع شده است/باید سطح دانش مربیان را ارتقا دهیم

وزنه‌برداری مظلوم واقع شده است/باید سطح دانش مربیان را ارتقا دهیم

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری معتقد است این رشته در چند سال اخیر مظلوم واقع شده و باید توجه بیشتری به آن شود.

سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره سطح کیفی مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری گفت: از سال آینده مسابقات لیگ با حضور ۱۰ تیم برگزار می‌شود، ما به دنبال ارتقای سطح کیفی مسابقات لیگ هستیم. امسال هم شرایط خوب بود اما هدف اصلی ما بهبود اوضاع وزنه‌برداری در همه سطوح است.

وی گفت: فدراسیون وزنه‌برداری صرفاً به دنبال درآمدزایی نبوده و نیست بلکه یکی از اهداف ما در سایه برگزاری لیگ، بالا رفتن سطح کیفی لیگ و افزایش سطح دانش مربیان است. از دو سال پیش باشگاه مناطق نفت‌خیر فعالیت گسترده‌ای در لیگ داشته و امیدوارم ادامه پیدا کند و فعالیت دیگر باشگاه‌ها هم پررنگ‌تر شود.

وی در مورد وضعیت وزنه‌برداری ایران گفت: من مطمئن هستم تا دو سال دیگر وزنه‌برداری ایران از هر لحاظ یک رشد چشم‌گیر خواهد داشت. ما باید به سمت شکوفایی برویم. وزنه‌برداری همیشه افتخارات بزرگی در میادین برای کشور رقم زده است.

انوشیروانی خاطرنشان کرد: در بحث قهرمانی در رده‌های پایه توجه ویژه‌ای داشتیم و خوشبختانه جوانان ما در جهان عملکرد خیلی خوبی داشتند، این روند باید ادامه پیدا کند چرا که وزنه‌برداری متعلق به جوانان است.

وی گفت: متأسفانه وزنه‌برداری در چند سال اخیر مظلوم واقع شده و همه هدف ما این است که شرایط این رشته را سر و سامان بدهیم. هدفمان این است که تا ۲ سال آینده کمپ دو تیم‌های ملی را احداث کنیم، امیدوارم در سایه حمایت مسئولان ورزش اتفاقات خوبی برای وزنه‌برداری ایران رقم بخورد.

کد خبر 5960067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha