۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۷

فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

رشوه میلیاردی توسط ماموران فرماندهی انتظامی خراسان شمالی رد شد

رشوه میلیاردی توسط ماموران فرماندهی انتظامی خراسان شمالی رد شد

بجنورد_ فرمانده انتظامی خراسان شمالی از رد پیشنهاد رشوه شامل دو دستگاه خودرو و بیش از ۴ میلیارد ریال پول نقد توسط ماموران وظیفه شناس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.    

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی افرادی که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در استان‌های خراسان رضوی و شمالی می‌کردند، شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه با تلاش مأموران ۲ نفر سوداگر مرگ دستگیر شد، افزود: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی نیز یک کیلو و ۹۹۴ گرم مواد مخدر صنعتی از منزل یکی از این افراد کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه متهمان پرونده به جهت چشم‌پوشی مأموران مبلغ ۴ میلیارد و ۲۶۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال وجه نقد به همراه ۲ دستگاه خودروی ۱۱۱ را تحت عنوان رشوه به آنها پیشنهاد دادند، تصریح کرد: مأموران وظیفه شناس و با غیرت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن رد رشوه مراتب را صورت‌جلسه و به همراه پرونده متشکله متهمان را به مرجع قضائی معرفی کردند.

سردار مطهری زاده بیان کرد: پلیس با تمام توان در کنار مردم بوده و با فروشندگان مواد مخدر برخورد خواهد کرد و اجازه نمی‌دهد تا امنیت جامعه مختل شود.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان از شهروندان خواست تا ضمن همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5960226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha