۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۴۴

رییس سازمان تعلیم و تربیت کودک: 

پرداختن به مسایل بومی حول محور مسأله مندی بسیار اهمیت دارد

پرداختن به مسایل بومی حول محور مسأله مندی بسیار اهمیت دارد

رشت - رییس سازمان تعلیم و تربیت کودک گفت: پرداختن به مسایل بومی حول محور مسأله مندی و ارایه راهکارهای مناسب بسیار اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر مجتبی همتی فر عصر پنجشنبه در نشست هم اندیشی معلمان و مربیان و آئین رونمایی از کتاب درسنامه پیشرفت تحت عنوان یارَش اظهار کرد: رسیدن به تعالی بدون تلاش و کوشش در بخش‌های مختلف دست نیافتنی است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مساله مندی افزود: پرداختن به مسائل بومی حول محور مساله مندی و ارائه راهکارهای مناسب بسیار اهمیت دارد.

رئیس سازمان تعلیم و تربیت کودک با تاکید بر لزوم توجه به تمرکز در انجام کارها بیان کرد: تمرکز محوری میزان دقت و موفقیت در کار را افزایش می‌دهد.

همتی فر با اشاره به ملاک‌ها و معیارهای موفقیت در امورات مختلف اضافه کرد: نگاه متفاوت به مسائل، احساس مسؤولیت، توجه به تمرکز و دقت نظر منجر به موفقیت در کارها می‌شود.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دشمن به دنبال ایدئولوژی زدایی از جامعه است، افزود: دشمن بر آرمان زدایی و هویت زدایی تاکید دارد و این کتاب نقطه مقابل آن است.

همتی فر نسل کودک و نوجوان را نیازمند روایت زندگی قهرمانان دانست و گفت: زندگی یک مفهوم در هم تنیده است و اگر آن را از بخش‌های مختلف مانند علم و کار و ورزش جدا کنیم، هر کدام از این بخش‌ها کارکرد خود را از دست می‌دهد.

کد خبر 5960563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha