۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۸

کاهش پروازهای فرودگاه کرمانشاه ارتباطی با پروژه بهسازی باند ندارد

کاهش پروازهای فرودگاه کرمانشاه ارتباطی با پروژه بهسازی باند ندارد

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه گفت: با توجه به عملیاتی باند احتیاطی فرودگاه کرمانشاه، کاهش پروازها تا رده بدنه متوسط ارتباطی به بهسازی باند اصلی ندارد و روزهای آینده پروازها افزایشی می‌شود.

مجتبی بیاتی مدیرکل فرودگاه کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به کاهش پروازهای استان "کرمانشاه"، گفت: با توجه به عملیاتی شدن باند احتیاطی (باند جدید) فرودگاه کرمانشاه از بهمن ماه سال گذشته، کاهش پروازها تا رده بدنه متوسط ارتباطی به بهسازی باند اصلی ندارد. تعداد پروازها به عدد ۱۵ در هفته کاهش یافته و با توجه به تقاضای بالای مردم، در حال حاضر با چالش کمبود پرواز مواجه هستیم.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه از افزایش پروازها در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با حمایت تمام مدیران استانی پیگیر رونق مجدد پروازها هستیم و اعلام می‌کنیم که قابلیت برقراری ۵۰ پرواز بدنه متوسط در روز را داریم. تنها محدودیت پروازی فرودگاه کرمانشاه، مربوط به پروازهای شبانه و پروازهای پهن پیکر است، در غیر این صورت مشکلی بابت برقراری پروازها از جانب فرودگاه وجود ندارد.

بیاتی در خصوص آخرین وضعیت پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه، گفت: پروژه از پیشرفت ۳۰ درصدی برخوردار است و امیدواریم تا آغاز بارش‌های زمستانی، آسفالت لایه اول سطوح پروازی انجام و آسفالت لایه دوم و سوم در سال آینده انجام شود.

وی با بیان اینکه پروژه بهسازی سطوح پروازی در تابستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این عملیات با حمایت همه جانبه شرکت فرودگاه‌ها و مدیران استانی با سرعت مطلوبی در حال انجام است.

کد خبر 5961842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کرمانشاهی IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
      4 0
      مشکل اصلی فرودگاه کرمانشاه اتفاقا همین باند دوم جدید الحداث فرودگاه است که متأسفانه از نظر تجهیزات ناوبری و مشخصات فنی باند قابلیت باند اصلی را ندارد و این مشکل هم تاکنون برطرف نشده است