۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۱

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مرکزی:

ساخت مستند شهدای فراجا در استان مرکزی آغاز شد

ساخت مستند شهدای فراجا در استان مرکزی آغاز شد

اراک- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از ساخت مستند شهدای فراجا با همکاری مرکز هنری رسا معاونت اجتماعی فراجا در استان مرکزی خبر داد.

سرهنگ احسان آنقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به تصویر کشیدن رشادت‌ها و اقدامات شاخص شهدای والامقام امنیت «علی بیژنی زیبا»، «رسول مهدوی پور» و «احمد کشوری نیا» ساخت مستند زندگینامه این شهدا از روز گذشته در شهرستان خمین کلید خورد.

وی افزود: اقدامات قابل توجه شهدای امنیت در پایداری و صیانت از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، متولیان امر را مجاب کرد که ساخت مستند زندگی این شهدای والامقام را دستور کار قرار دهند.

وی تصریح کرد: امنیت کنونی کشور به برکت خون شهدا و صبر و گذشت خانواده‌های معظم شهدا است و فراجا با تقدیم شهدا ثابت می‌کند در دفاع از حریم‌جمهوری اسلامی و صیانت از امنیت مردم استوار است و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

آنقی با بیان اینکه مستند روز جاری در شهرستان اراک و فراهان در حال ساخت بود، افزود: در این مستند خانواده، فرزند، دوست و همسایه‌های این شهدای گرانقدر خاطرات خود را بیان می‌کنند و این مرکز هنری اقدام به مستند سازی زندگینامه این شهدا خواهند کرد.

وی بیان کرد: ساخت مستند شهدای فراجا برای نخستین بار در استان اجرا می‌شود و استمرار دارد.

صبح روز پنجشنبه دوم شهریورماه سال جاری، مأمورین گشت کلانتری شهرستان سیب و سوران واقع در استان سیستان و بلوچستان، توسط اشرار مسلح مورد سوءقصد قرار گرفتند و ستوان دوم بیژنی بر اثر تیراندازی کور آن‌ها مجروح شد که پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد، شهید بیژنی متأهل، دارای دو فرزند دختر و ساکن شهر خنجین است.

«رسول مهدوی پور» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرندیه که در نهم خرداد ماه امسال در جریان عملیات تعقیب و مراقبت عوامل خودروهای شوتی در اتوبان ساوه - تهران، بر اثر برخورد عمدی خودروی حاوی کالای قاچاق با وی از ناحیه سر به شدت مجروح شده و به کما رفته بود و در مورخ ۲۱ خرداد به درجه رفیع شهادت نائل آمد

«احمد کشوری نیا» فرمانده یگان امداد شهرستان ساوه در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مجروح و دچار مرگ مغزی شده بود که پس از اقدامات قانونی و رضایت خانواده پنج عضو بدن این شهید بزرگوار به بیماران نیازمند اهدا شده است

کد خبر 5963200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha