۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۸:۳۳

در گفت‌وگو با مهر اعلام شد؛

درخشش اداره کل تبلیغات خوزستان در جشنواره شهید رجایی

درخشش اداره کل تبلیغات خوزستان در جشنواره شهید رجایی

اهواز - معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از درخشش این اداره کل در جشنواره شهید رجایی با کسب یک هزار رتبه خبر داد.

حجت الاسلام احسان فردآقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جشنواره شهید رجایی سالانه در راستای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های کشور در ۲ بخش شاخص‌های عمومی و شاخص‌های اختصاصی برگزار می‌شود که در این جشنواره، فعالیت‌ها و اقدامات دستگاه‌های اجرایی کشور مورد ارزیابی قرار گرفته و سپس نتایج به دستگاه‌های استان‌ها اعلام می‌شود.

وی بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان توفیق پیدا کرد تا در جشنواره شهید رجایی با کسب رتبه ۱۰۰۰ از هزار و با درجه عالی به نسبت سایر اداره کل‌های تبلیغات اسلامی کشور، در شاخص اختصاصی عملکرد سال ۱۴۰۱ رتبه اول کشور را به خود اختصاص دهد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: این موفقیت، مرهون همکاری و همدلی مدیرکل، همه کارشناس‌های فرهنگی معاونت، همکاری‌های بی شائبه و خالصانه معاونت مالی اداری و سایر بخش‌های مرتبط با معاونت فرهنگی و مجموعه‌های این اداره کل است که برای دیده شدن برنامه‌های فرهنگی تلاش می‌کنند.

کد خبر 5963935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha