۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸

انتصاب سرپرست اداره‌کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری

انتصاب سرپرست اداره‌کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- عزیزالله گنجی به‌عنوان سرپرست اداره‌کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تکریم و معارفه مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری برگزار شد، در این آئین عزیزالله گنجی به‌عنوان سرپرست اداره‌کل امور مالیاتی معرفی و از زحمات حمیدرضا منتظری در مدت مسئولیت تقدیر به‌عمل آمد.

در این آئین عزیزالله گنجی- سرپرست اداره‌کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر مسئله آموزش و خلاقیت در نظام مالیاتی کشور، اظهار کرد: باید بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به مردم ارائه کنیم.

وی افزود: جایگاه مالیات به خوبی برای مردم روشن شده است، در صورت اجرای کامل قانون سامانه مودیان و پایانه‌های فروشگاهی شاهد اجرای عدالت و شفافیت در نظام مالیاتی کشور خواهیم بود و رضایتمندی مردم نیز افزایش پیدا می‌کند.

در ادامه این آئین حمیدرضا منتظری- مدیرکل سابق امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه نباید به نظام مالیاتی دید صرفاً درآمدی داشت، اظهار کرد: نظام مالیاتی یکی از راه‌های تأمین درآمد پایدار است.

وی افزود: برای اولین بار در کشور درآمد مالیاتی کشور دو برابر. بیشتر از درآمدهای نفتی شده است، نظام مالیاتی تحقق بخش اقتصاد مقاومتی بوده و می‌توان گفت اگر نظام مالیاتی هوشمند و عادلانه باشد، این امر بهتر محقق می‌شود.

منتظری تاکید کرد: مردم‌داری و مردم‌یاری به‌عنوان یک استراتژی مهم در دستور کار نظام مالیاتی قرار بگیرد، چهارمحال و بختیاری در اجرای نظام هوشمند مالیاتی رتبه دوم کشور را در ۲ سال اخیر به دست آورده است.

مدیرکل سابق امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و سایر تشکل‌های اقتصادی استان ارتباط بسیار خوبی با سازمان امور مالیاتی استان دارند و می‌توان از این فرصت برای اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی استفاده کرد.

انتهای پیام

کد خبر 5964654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha