۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۹

رییس اداره تبلیغات اسلامی سنندج:

غرب با ارائه الگوهای کاذب به دنبال تضعیف جایگاه مادر است

غرب با ارائه الگوهای کاذب به دنبال تضعیف جایگاه مادر است

سنندج- رییس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: غرب با ارائه الگوهای کاذب به دنبال تضعیف خانواده و جایگاه مادر در این کانون ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام هادی محمدخواه، ظهر چهارشنبه در دومین گفتمان معجزه مادری در مسجد جامع این شهر که به مناسبت ایام سوگواری حضرت صدیقه کبری (س) برگزار شد، در جمع مادران اسلامی و فاطمی اظهار کرد: زندگی حضرت زهرا (س) و الگوهای مادرانه آن حضرت بهترین الگو برای همه انسان‌ها به ویژه زنان و مادران مسلمان است.

وی افزود: متأسفانه، غرب با ارائه الگوهای کاذب، به دنبال تضعیف خانواده و جایگاه مادر در این کانون ارزشمند است.

لادن نصری، کارشناس دادگستری کردستان نیز با اشاره به نقش مادری در جامعه امروزی اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) اسوه عبادت و پاکدامنی، همسرداری و مادری بود و ما باید راه فاطمه زهرا (س) را در زندگی با گذشت، ایثار، اطاعت خدا و عبادت به فرزندان خود یاد بدهیم.

وی با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی در زندگی حضرت زهرا (س) افزود: مادران جامعه امروزی باید در راستای الگوگیری حضرت فاطمه (س) برای خود و فرزندانشان با توجه به هجمه‌های فرهنگی جامعه امروزی تلاش کنند.

وی عنوان کرد: در جامعه امروز که نظام سرمایه داری غرب با تهاجم فرهنگی خود سعی دارد الگویی مبتذل و غیرانسانی برای زنان و دختران مسلمان ارائه کند مسلماً پرداخت به ابعاد گوناگون شخصیتی آن حضرت می‌تواند الگوی عملی مناسبی برای جامعه اسلامی باشد.

گفتنی است؛ دومین گفتمان معجزه مادری با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از بانوان سنندجی و با همکاری کانون فرهنگی تبلیغی محبان نبی اکرم (ص) در مسجد جامع شهرستان سنندج برگزار شد.

کد خبر 5965940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha