۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان:

اعزام ۳کاروان عمره از استان سمنان/ ۲۷۵ نفر راهی زیارت خدا می شوند

اعزام ۳کاروان عمره از استان سمنان/ ۲۷۵ نفر راهی زیارت خدا می شوند

سمنان- مدیرکل حج و زیارت استان سمنان از اعزام سه کاروان عمره مفرده از استان به زیارت خانه خدا خبر داد و گفت: این اعزام دی و بهمن سال جاری انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل دل پاک ظهر پنج شنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی دفتر امور حج و زیارت استان سمنان ضمن بیان اینکه سه کاروان عمره مفرده از استان سمنان به زیارت خانه خدا خواهند رفت، ابراز داشت: این اعزام‌ها ۱۱ دی و پنجم و ۲۵ بهمن سال جاری خواهد بود.

وی بابیان اینکه ظرفیت اعزام‌ها ۲۷۵ نفر برآورد شده است، افزود: این سهمیه‌ها از شهرهای سمنان، شاهرود و دامغان بودند.

مدیرکل دفتر امور حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه تعداد متقاضیان زیاد و سهمیه‌های اعلامی جواب گو نیستند، ابراز داشت: قطعاً برنامه‌ریزی برای درخواست کاروان چهارم نیز در دست پیگیری است و در صورت امکان حتماً این اقدام صورت می‌گیرد.

دل پاک بابیان اینکه علاقه مندان به رفتن این سفر معنوی می‌توانند به دفاتر حج و زیارت شهرهای تابعه خود مراجعه و اطلاعات لازم را کسب کنند، تصریح کرد: مهمترین موضوع داشتن گذرنامه با اعتبار هفت ماهه است.

وی افزود: یکی دیگر از شروط لازم برای اعزام پرداخت هزینه ۴۲ میلیون تومانی سفر کاروانی عمره مفرده و داشتن اولویت یک تا ۱۵۰ در کارت بانکی ثبت نام شده است.

کد خبر 5966761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha