۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۲

امام جمعه بسطام:

برخورد با مفسدان مطالبه جدی مردم از مسوولان است

برخورد با مفسدان مطالبه جدی مردم از مسوولان است

شاهرود- امام جمعه بسطام با بیان اینکه برخورد محکم و قانونی با مفسدان مطالبه مردم است، گفت: اخباری مانند اختلاس چای سبب ناامیدی مردم شده لذا باید برخورد جدی با این موضوعات داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بسطام به میزبانی مصلای آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) ضمن تسلیت ایام شهادت بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: حضرت مریم (س) به قدری در نزد خدای متعال دارای عظمت مقام است که بارها نام ایشان در قرآن کریم تکرار شده همچنین خداوند به مقام و منزلت آن بانوی مکرم و پاکدامن اشاره فرموده تا تقوا و ایمان او سرمشق و الگویی برای تمام زنان و مردان جهان باشد.

وی با بیان اینکه ۱۲ بانوی بافضیلت دیگر نیز در کلام خدا بدون بردن مستقیم نام آن‌ها اشاره شده که یکی از بانوان بزرگ و بافضیلت حضرت صدیقه کبری (س) است که جان خود را در راه ولایت اهدا کرده است، افزود: خداوند متعال زن و مرد مسلمان را مکمل یکدیگر می‌داند که می‌بایست به وظایف خود عمل کنند.

امام جمعه بسطام با مرثیه خوانی شهادت دخت مکرم نبی اسلام یکی از اذکاری که برای مسلمانان و شیعیان به یادگار مانده تا در روزمرگی‌های زندگی با تمسک به آن، ابواب رحمت و برکت به روی شأن باز شود، ذکر مشهور به تسبیحات آن بانوی عفیفه است.

رضوی نسب با گرامیداشت ۲۷ آذرماه سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه بیان داشت: حوزه علمیه و مراکز دانشگاهی دو بال رشد و پیشرفت کشور در حوزه علم و دین هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و حضرت امام خمینی (ره) در مبارزه با فساد بیان کرد: در حالی که مردم شدیداً دچار فشار اقتصادی و درگیر تورم شدید هستند آنچه باعث ناامیدی می‌شود اخباری مانند اختلاس چای است لذا مسئولان موظف هستند برای حفظ امنیت و آرامش ملتی که شهید تقدیم این نظام کرده‌اند برخورد محکم و قانونی با مفسدان اقتصادی کنند.

امام جمعه بسطام در پایان سخنان خود بازنده اصلی جنگ در غزه را آمریکا و اسرائیل غاصب خواند و افزود: اگر بی عرضگی تعدادی از حکام کشورهای عربی و آمریکای جنایتکار نبود رژیم منحوس صهیونیستی هرگز نمی‌توانست پر و بال بگیرد.

کد خبر 5967429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha