۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز:

احزاب برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات هم‌افزایی کنند

احزاب برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات هم‌افزایی کنند

کرج - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: با توجه به نزدیکی انتخابات هم‌افزایی احزاب برای افزایش مشارکت سیاسی مردم دارای اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی ولی‌پوری در نشست با دبیران احزاب و تشکل‌های سیاسی فعال در سطح استان گفت: البرز با حضور گسترده و محسوس عموم شهروندان در استقبال از دومین سفر ریاست جمهوری توانست عملکرد مطلوبی را رقم بزند.

وی ادامه داد: اقدامات انجام شده و پروژه‌های استانی و ملی که با حضور رئیس جمهور به بهره برداری رسید در تمامی حوزه‌های فرهنگی، عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، بانوان و … شاخص و حائز اهمیت بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با اشاره به تعامل مطلوب اداره کل سیاسی با احزاب و تشکل‌های استان مطرح کرد: تاکنون نشست‌های دوره‌ای احزاب به منظور تبادل نظر و تعامل با نمایندگان افکار عمومی جامعه و استان به صورت منظم برگزار شده است.

ولی‌پوری عنوان کرد: احزاب و گروه‌های سیاسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای جایگاه و اهمیت بسیاری هستند و در این راستا حزب و تشکلی که دارای مجوز رسمی از مراجع معتبر کشوری است، موظف به پیگیری و عمل در چارچوب نظام فکری حاکم بر کشور است.

وی با اشاره به اینکه دشمن همواره با انکار حقانیت به دنبال تضعیف نظام است، گفت: با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و به منظور هم افزایی و مشارکت حداکثری مردم، احزاب و تشکل‌های سیاسی در راستای تقویت منافع ملی ضمن هم افزایی، اهداف شوم دشمن را ناکام بگذارند.

گفتنی است در این نشست، دبیران احزاب و تشکل‌های سیاسی نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز نیز دستورات لازم را جهت پیگیری موضوعات صادر کرد.

کد خبر 5967475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha