سخنگوی جنبش انصار الله:

عملیات ضد صهیونیستی یمن فقط با لغو محاصره نوار غزه متوقف می‌شود

عملیات ضد صهیونیستی یمن فقط با لغو محاصره نوار غزه متوقف می‌شود

«محمد عبدالسلام» با بیان اینکه مسأله فلسطین قابل مذاکره نیست، تأکید کرد که دریای سرخ جز برای کشتی‌های رژیم صهیونیستی امن است و عملیات نیروهای یمنی فقط با لغو محاصره غزه متوقف می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سخنگوی جنبش انصار الله یمن گفت که موضع یمن در قبال فلسطین از اصول دینی، ملی و اخلاقی نشأت گرفته است.

محمد عبدالسلام در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المسیره درباره تحولات مربوط به نوار غزه افزود: یمن، اسرائیل را تهدیدی برای همه ملت‌ها و کشورها و تهدیدی واقعی برای وحدت امت اسلامی می‌داند.

وی تصریح کرد: عملیات نیروهای یمنی تأثیر اقتصادی بزرگی بر دشمن اسرائیلی دارد و این اقدام یمن به منزله الگویی برای کشورهای جهان اسلام است. ارتباط با کشورهای فعال و تأثیرگذار در جهان اسلام با هدف دستیابی به رفع محاصره و توقف تجاوز به غزه ادامه دارد.

عبدالسلام ادامه داد: موضوع فلسطین قابل مذاکره نیست و ما نمی‌توانیم آنچه را که بر سر مردم غزه می‌آید بپذیریم. هرگونه اقدامی از سوی نیروهای مسلح یمن به رفع محاصره غزه و توقف تجاوز به آن ارتباط دارد و عملیات ما فقط کشتی‌های اسرائیلی عازم بنادر اشغالی را هدف قرار می‌دهد.

سخنگوی انصار الله گفت: اگر کشورهای متجاوز می‌خواهند عملیات دریایی یمن علیه دشمن اسرائیلی متوقف شود، باید محاصره نوار غزه را بردارند و اجازه دهند دارو و غذا به آن ارسال شود.

محمد عبدالسلام با تاکید بر اینکه دریای سرخ برای دریانوردی بین المللی به جز کشتی‌های مرتبط با دشمن صهیونیستی امن است، از موضع شرکت چینی برای توقف اعزام کشتی‌های خود به بنادر رژیم اشغالگر قدردانی کرد.

کد خبر 5969273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha