۲۶ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۳۷

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

انقلاب جز برای خدمت به مردم بوجود نیامده است

انقلاب جز برای خدمت به مردم بوجود نیامده است

بهارستان- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انقلاب جز برای خدمت به مردم بوجود نیامده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضایی عصر یکشنبه در آئین کلنگ‌زنی مرکز فرهنگی، اجتماعی و آموزشی نابینایان شهر صالحیه بهارستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) و تشکر از متولیان این حرکت جهادی گفت: این حرکات از اهداف مهم انقلاب هستند و این انقلاب جز برای خدمت به مردم به وجود نیامده است.

وی ادامه داد: یکی از نکات مهم و متفاوت اسلام، عبادت از راه خدمت به مردم است و تعریف زکات عام هم مبتنی بر این امر است و هرکس بتواند از طریق توانایی خود به مردم خدمت کند، عبادت کرده است.

انقلاب جز برای خدمت به مردم بوجود نیامده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به توانمندی‌های نابینایان و معلولان بیان کرد: هیچ بنده‌ای نیست که خدا به او دارایی و گنجی درون وجودش اعطا نکرده باشد لذا باید با توانمندسازی نابینایان، ناشنوایان و معلولان این دارایی بالقوه را بالفعل کرد، بنابراین توانایی این قشر ارزشمند باید ابتدا کشف شود و سپس از آن بهره‌برداری کرد.

رضایی راه اندازی این مجتمع را منبع خیر و برکت و معنویت برای این منطقه دانست و اظهار کرد: ضمن ساخت سازه‌های آموزشی و ورزشی باید طرحی اقتصادی متناسب با این مجتمع برای خودکفایی اداره مجموعه تهیه شود.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در پایان ضمن مهم بر شمردن امر علم و آموزش و با تاکید بر اهمیت حوزه ورزش و تغذیه، خاطرنشان کرد: ورزش می‌تواند به تقویت اراده و انگیزه نابینایان کمک شایانی کند و امر تغذیه نیز در علوم جدید جایگاه مهمی پیدا کرده است و امروز شاهد روش‌های تغذیه درمانی هستیم لذا ضمن توجه به امور آموزشی باید به حوزه ورزش و تغذیه توجه ویژه ای داشت.

کد خبر 5969280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha