۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۱۱

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

رفع مشکل قطع آب در چند منطقه از یاسوج/ خط انتقال دچار شکستگی شد

رفع مشکل قطع آب در چند منطقه از یاسوج/ خط انتقال دچار شکستگی شد

یاسوج_ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از رفع مشکل قطع آب چندین منطقه از شهر یاسوج پس از ۲۴ ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امید صالحی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: ظهر روز گذشته خط انتقال ۴۰۰ میلیمتر آبرسانی به مناطق مختلف یاسوج در ورودی منطقه «سروک» دچار شکستگی شد.

وی ابراز داشت: در همین راستا به سرعت خط لوله آبرسانی این منطقه که وظیفه تأمین آب اکبرآباد، نجف آباد، سروک، خلف آباد تا کردلاغری را عهده دار بود، پایش و عملیات حفر نقطه دچار شکستگی شروع شد.

صالحی گفت: حجم شکستگی و البته سایز لوله و فشاری که در خط انتقال وجود داشت در نهایت کنترل و به سرعت وسایل و تجهیزات بازسازی این خط انتقال تهیه شد.

مدیرعامل آبفا استان خاطرنشان کرد: برای اطمینان از سلامت این خط لوله و اتصال انشعابات مردم مجبور شدیم با حساسیت جدی کار را به پیش ببریم و با تمام توان و بدون اینکه شب همکاران عملیاتی ما به خانه بروند، کار اصلاح و مرمت انجام شد.

صالحی گفت: با توجه به حساسیت مراکز بهداشتی و درمانی و خدماتی که با امنیت و سلامت مردم سر و کار داشتند به صورت تمام وقت در همه ساعات آبرسانی سیار با این اولویت انجام شد.

وی ضمن عذرخواهی در رابطه با قطعی ایجاد شده و قدردانی از صبر و بردباری شهروندان مناطق مختلف یاسوج، گفت: پیش بینی مخزن ذخیره آب و تانکر برای همه منازل و واحدهای خدماتی و درمانی بسیار با اهمیت و اولویت دار است.

مدیرعامل آبفای استان خاطرنشان کرد: بروز رسانی و تجهیز تیم‌های عملیاتی ما نیز نکته مهمی است که کار را شروع کردیم و به زودی ساماندهی نهایی این مورد را خواهیم داشت.

کد خبر 5971438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha