۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷

در صحن مجلس؛

پاک‌مهر: لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ ضد تورمی است

پاک‌مهر: لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ ضد تورمی است

نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: نه تنها بودجه سال آینده تورم‌زا نیست، بلکه یک بودجه ضد تورمی است و این بودجه می‌تواند کنترل تورم را به دنبال داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، «سید محمد پاک‌مهر» نماینده مردم بجنورد در مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۹ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: لایحه ارایه‌شده، حرکت به سمت اصلاح ساختار نظام بودجه‌ای کشور و توجه به منابع پایدار و واقعی است.

وی افزود: دولت در این بودجه، منابع را دقیق‌تر دیده است و اگر منابع بودجه واقعی باشد، دیگر شاهد کسری بودجه نخواهیم بود؛ دولت در این بودجه به سمت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام حرکت کرده و برای اشتغال و کارآفرینی نیز گام‌های خوبی برداشته شده است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های بارز این بودجه، کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی است که سیاست محوری نظام است؛ نه تنها این بودجه تورم‌زا نیست بلکه یک بودجه ضد تورمی است و می‌تواند کنترل تورم را به دنبال داشته باشد.

پاک‌مهر اظهار کرد: این بودجه به سمت جلوگیری از فرار مالیاتی حرکت کرده است، رشد مالیاتی در سال ۱۴۰۲، ۶۰ درصد پیش‌بینی شده بود و در این بودجه ۴۹ درصد پیش‌بینی شده، یعنی مالیات ۱۱ درصد کاهش پیدا کرده است.

*معصومه مهری

کد خبر 5971764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • راننده کامیون ولی سرباز رهبرعزیزم IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
      0 0
      ضمن تبریک به نماینده انقلابی وسخت کوش گرمه جاجرم ومانه وسملقان جناب دکتر پاکمهر، پاکمهر مساوی است با دستانی پاک و لی پر از مهربانی برای مردم در حوزه انتخاباتی جناب دکتر سیدمحمد پاکمهر، باعث افتخار مان میباشد